نسل جدید آی مک با تراشه M4 و رنگ‌بندی جدید معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰- اپل از نسل جدید آی مک (iMac) با چند به‌روزرسانی نسبت به مدل‌های قبلی رونمایی کرد. این کامپیوتر All in One به تراشه M4 مجهز شده‌ که شامل 8 هسته CPU و 10 هسته GPU می‌شود.

نسل جدید آی مک با تراشه M4 و رنگ‌بندی جدید معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، مدل پایه با قیمت 1299 دلار به فروش می‌رسد و قیمت مدل‌های پیشرفته‌تر از 1499 دلار شروع می‌شود.

رم پایه در این مدل نسبت به نسخه قبلی دو برابر شده و به 16 گیگابایت رسیده است. iMac جدید هم مثل مدل قبلی، از نمایشگر 24 اینچی با وضوح 4.5K بهره می‌برد. این مدل همراه با لوازم جانبی عرضه می‌شود که به‌جای درگاه لایتنینگ، از پورت‌های USB-C برای شارژ استفاده می‌کنند.

نسل جدید آی مک اپل در رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود. سفارش‌های اولیه از امروز شروع شده و فروش این محصول از 8 نوامبر (18 آبان) آغاز خواهد شد.

این کامپیوتر رومیزی جدید اپل تقریبا یک سال پس از معرفی iMac مجهز به تراشه M3 عرضه می‌شود. در مدل قبلی، تراشه M3 تغییر اصلی بود؛ اما در سایر‌ بخش‌ها تفاوت چندانی با آی مک‌های سال 2021 با تراشه M1 نداشت. اپل اعلام کرده بود که مدل M3 بیش از دو برابر سریع‌تر از نسخه M1 است.

اپل ابتدا تراشه M4 را در کنار iPad Pro‌های جدید در ماه مه معرفی کرد، اما این تراشه تاکنون به خط تولید مک‌ها وارد نشده بود. تراشه M4 در iPad Pro با فناوری 3 نانومتری نسل دوم ساخته شده و به گفته اپل دارای پردازنده‌ای با حداکثر 10 هسته و پردازنده گرافیکی 10 هسته‌ای است. این مدل جدید iMac پس از اعلام غیرمنتظره‌ی آیپد مینی جدید در اوایل ماه اکتبر معرفی شد که آخرین‌بار در سال 2021 به‌روزرسانی شده بود

انتهای پیام

منبع : ايسنا
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما