معرفی رسمی سری نوا 13 هواوی با طراحی جدید و هوش مصنوعی

اقتصاد ۱۰۰- امروز سری نوا 13 هواوی در چین معرفی شد. این سری که شامل نوا 13 و نوا 13 پرو می‌شوند با طراحی منحصربه فرد و ویژگی‌های جذاب رونمایی شدند.

معرفی رسمی سری نوا 13 هواوی با طراحی جدید و هوش مصنوعی

به گزارش گروه دانش و فناوری، هر دو این دستگاه‌ها نسبت به نسل قبلی ارتقا قابل توجهی به لحاظ دوربین، امکانات امنیتی، عملکرد و ویژگی‌های دیگر داشته‌اند که در ادامه بررسی می‌کنیم.

هر دو مدل دارای طرحی با الگوی به هم بافته شده در پشت هستند و در چهار رنگ سبز لودن، بنفش شن‌ پر، سفید شن پر و مشکی ستاره‌ای یا کهکشانی عرضه می‌شوند.

رنگ اصلی‌ای که برای سری نوا 13 هواوی در نظر گرفته شده سبز لودن است. هواوی برای پنل پشتی این سری از شیشه شبکه فضایی جدیدی استفاده کرده که با تکنولوژی لیتوگرافی سه بعدی در مقیاس میکرو نانو و فناوری نخ کریستالی میکرو ساخته شده‌ است. این شیشه چند قابلیت مهم دارد؛ اینکه با پوست سازگار و در برابر لکه و خراش مقاوم است.

طراحی Nova 13 استاندارد

در نگاه اول نوا 13 هواوی شباهت زیادی به نوا 12 دارد؛ اما انصافا زیباتر است. لنز بزرگ ستاره‌ای در یک قاب قرصی شکل با دو حفره در پایین قرار گرفته که یکی از آنها برای سنسور ماکرو به‌کار گرفته شده دیگری برای فلش دستگاه. به طور کلی نسخه استاندارد نوا 13 دنباله‌رو نسل قبلی بوده اما در قسمت‌هایی بهینه‌تر عمل کرده است.

طراحی نوا 13 پرو

ظاهر زیبای نسخه پر نوا 13 شکل دیگری خودنمایی می‌کند! هواوی از یک ماژول دوربین جدید استفاده کرده که نسبت به نسل قبلی کمی کشیده‌تر است. برآمدکی دوربین قرصی شکل حالا باریک‌تر و بلند‌تر شده است. بعلاوه ترتیب لنزها به شکل چشمگیری تغییر کرده و اکنون سه لنز را در خود جای داده است.

بر خلاف مدس استاندارد، جلوی دستگاه هواوی نوا 13 پرو، یک بریگی قرصی شکل برای دوربین در حاشیه صفحه‌نمایش ایجاد شده که دو حفره در خود جای داده است. بله این گوشی دو دوربین سلفی دارد که برای عکس‌های پرتره فوق‌العاده طراحی شده‌اند.

سری نوا 13 هواوی با طراحی جدید، ویژگی‌های هوش مصنوعی رسما معرفی شد + مشخصات کامل

 نمایشگر سری نوا 13 هواوی

مدل استاندارد به یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع اولد تخت است. رزولوشن آن 2412 در 1084 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی 300 هرتز، و فرکانس بالای 1440 هرتز برای کم‌نور شدن PWM است. این نمایشگر از 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و با استفاده از شیشه جدید لیتیوم سیلیکون آلومینیوم دوگانه تقویت شده است.

در مقابل، Nova 13 Pro با یک پنل میکرو OLED خمیده چهارگوش به اندازه 6.76 اینچ عرضه می‌شود که رزولوشن آن 2776 در 1224 پیکسل است و فرکانس PWM با فرکانس بالای 2160 هرتز را ارائه می‌دهد. سایر ویژگی‌های نمایشگر همانند مدل استاندارد است.

مشخصات دوربین نوا 13 هاوی و نوا 13 پرو هواوی

گوشی‌های سری نوا 13 هواوی با ترکیبی از دوربین سه‌گانه RYYB با تثبیت‌نوری دوگانه (OIS) و قابلیت‌های پرتره با چندین طول کانونی عرضه می‌شوند.

دوربین اصلی هر دو گوشی 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال فوق‌العاده و ویژگی  ضد لرزش است. دو لنز دیگری که در این دستگاه به کار رفته، یک لنز پرتره تله فوتو 3 برابر و یک لنز ماکرو فوق عریض 2 سانتی‌متری خواهند بود.

در جلوی دستگاه، سیستم دو دوربینه‌ای قرار دارد که شامل یک دوربین 60 مگاپیکسلی با قابلیت ردیابی پرتره و یک لنز پرتره با زوم 5X است. این دوربین عملکرد فوکوس کامل از 0.7 تا 5X را داراست و از هر دو قابلیت فوکوس چندگانه در جلو و عقب پشتیبانی می‌کند.

باتری و شارژ گوشی‌های سری نوا 13 هواوی

مدل استاندارد Nova 13 دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است، در حالی که مدل Pro با باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود. هر دو مدل از شارژ سریع 100 وات پشتیبانی می‌کنند و در مدت 9 دقیقه به 50% شارژ می‌رسند.

سری نوا 13 هواوی با طراحی جدید، ویژگی‌های هوش مصنوعی رسما معرفی شد + مشخصات کامل

معرفی ویژگی‌ها سری نوا 13 ؛ پشتیبانی از هوش مصنوعی

سری Nova 13 از ویژگی ارسال تصویر از طریق پیامک ماهواره‌ای Beidou پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند در مناطق با شبکه ضعیف یا بدون سیگنال موبایل، پیام‌های تصویری ارسال و دریافت کنند.

قسمت جالب این دستگاه‌ها پشتیبانی از هوش مصنوعی است. این سری از قابلیت‌های ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار است که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • AI بهترین حالت چهره: به طور هوشمند حالت‌های نامناسب چهره را شناسایی و آن‌ها را به بهترین شکل تبدیل می‌کند.
  • حذف هوش مصنوعی: اشیای ناخواسته را از تصویر حذف می‌کند.
  • زرگ‌نمایی تصویر هوش مصنوعی: با شناسایی پس‌زمینه، تصویر را بزرگ‌تر می‌کند.
  • برش هوش مصنوعی: به کاربران اجازه می‌دهد اشیای خاصی را از تصویر برش دهند.

سایر ویژگی‌های هوش مصنوعی شامل کپی‌نویسی هوش مصنوعی، دستیار اسناد هوش مصنوعی، مشاور مراقبت از پوست هوش مصنوعی، و برنامه‌ریزی سفر هوش مصنوعی هستند. سری Nova 13 با داشتن HarmonyOS 4.2 و قابلیت‌هایی مانند حالت خالص (Pure Mode) و مسدود کردن مزاحمت‌ها، امنیت بالایی را برای کاربران فراهم می‌کند.

قیمت و زمان عرضه گوشی‌های سری نوا 13 هواوی

پیش‌فروش سری Nova 13 از هم‌اکنون آغاز شده است. اما این گوشی‌ها رسما در 25 اکتبر ساعت 10:08 به وقت پکن به فروش می‌رسند. جزئیات قیمت به شرح زیر است:

  •  Nova 13 (256 گیگابایت) – 2699 یوان
  • Nova 13 (512 گیگابایت) – 2999 یوان
  • Nova 13 (1 ترابایت) – 3499 یوان
  • Nova 13 Pro (256 گیگابایت) – 3699 یوان
  •  Nova 13 Pro (512 گیگابایت) – 3999 یوان
  •  Nova 13 Pro (1 ترابایت) – 4499 یوان

انتهای پیام

منبع : تکراتو
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما