جدیدترین لیست گوشی‌های سامسونگ که اندروید ۱۵ می‌گیرند

اقتصاد ۱۰۰ - سامسونگ لیست گوشی‌هایی که سیستم عامل اندروید ۱۵ می‌گیرند را آپدیت کرد.

به گزارش گروه دانش و فناوری، سامسونگ به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، شهرت زیادی به دست آورده است.

در حالی که غول فناوری کره جنوبی در عرضه آخرین رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ با تاخیرهایی مواجه شده است، انتظار تقریباً به پایان رسیده است. سامسونگ در حال آماده شدن است تا به زودی آپدیت جدید را در دسترس عموم قرار دهد. اما کدام مدل‌های سامسونگ واجد شرایط دریافت آپدیت اندروید 15 خواهند بود؟

 

سیاست به روز شده سامسونگ در مورد پشتیبانی نرم افزار

در سال‌های اخیر، سامسونگ پیشرفت‌های قابل توجهی در سیاست های به روز رسانی نرم افزار خود داشته است. این یکی از بزرگترین تغییرات است که شامل چرخه به روز رسانی طولانی برای دستگاه‌های آن است.

به عنوان مثال، پرچمدار سری گلکسی اس ۲۴ هفت سال به روز رسانی نرم افزاری قابل توجهی دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، این تعهد به پشتیبانی طولانی‌مدت به مدل‌های سطح بالاتری که پس از سری گلکسی اس ۲۴ عرضه شدند نیز گسترش می‌یابد. سیاست جدید سامسونگ تضمین می‌کند که کاربران این دستگاه‌های ممتاز از به‌روزرسانی‌های ویژگی‌ها و وصله‌های امنیتی برای مدت طولانی لذت خواهند برد.

سامسونگ همچنین یک برنامه به روز رسانی شش ساله برای Galaxy A16 5G جدید اعلام کرده است. این نشانه یک استراتژی مشابه برای مدل‌های میان رده آینده است. این خط ‌مشی با اطمینان از اینکه حتی دستگاه‌های میان‌رده مدت‌ها پس از راه‌اندازی از پشتیبانی نرم‌افزاری برخوردار می‌شوند، ارزش بیشتری به کاربران می‌دهد.

 

مدل‌های سامسونگ واجد شرایط به‌روزرسانی اندروید ۱۵

همچنین، به‌روزرسانی اندروید ۱۵، همراه با رابط کاربری One UI 7 سامسونگ، طیف وسیعی از ویژگی‌های جدید، امنیت بالاتر و تجربه کاربری روان‌تر را نوید می‌دهد. علاوه بر این، در زیر لیستی از دستگاه‌های سامسونگ که به‌روزرسانی اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند، مشاهده می‌کنید:

 

سری Galaxy-S:

مدل‌های سری گلکسی اس سامسونگ که به‌روزرسانی اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند شامل گلکسی اس ۲۴ اولترا، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ می‌شوند. علاوه بر این، Galaxy S23 Ultra، Galaxy S23+، Galaxy S23 و Galaxy S23 FE نیز واجد شرایط هستند. مدل‌های قبلی مانند Galaxy S22 Ultra، Galaxy S22+ و Galaxy S22 و همچنین Galaxy S21 FE، Galaxy S21 Ultra، Galaxy S21+ و Galaxy S21 نیز از این به‌روزرسانی بهره خواهند برد.

 

سری گلکسی Z

دستگاه‌های سری گلکسی Z سامسونگ که به‌روزرسانی اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند شامل Galaxy Z Fold 6، Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Flip 5 می‌شوند. مدل‌های قدیمی‌تر مانند Galaxy Z Fold 4، Galaxy Z Flip 4، Galaxy Z. Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد و تجربه روان‌تری را تضمین می‌کنند.

 

سری گلکسی A

چندین دستگاه از سری Galaxy A واجد شرایط اندروید ۱۵هستند. مدل‌های پیشرفته مانند Galaxy A73، Galaxy A55، Galaxy A54 و Galaxy A53 این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. مدل‌های میان رده از جمله گلکسی A35، گلکسی A34، گلکسی A33، گلکسی A25، گلکسی A24 و گلکسی A23 نیز پشتیبانی می‌شوند. گلکسی A16، گلکسی A15   و گلکسی A14  نیز به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

 

 

سری گلکسی تب

در سری گلکسی تب، مدل‌هایی مانند Galaxy Tab S9 FE+، Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 Ultra  اندروید ۱۵ را دریافت خواهند کرد. سایر مدل‌های پشتیبانی شده شامل Galaxy Tab S9+، Galaxy Tab S9 (Wi) هستند. -Fi و 5G)، و همچنین Galaxy Tab S8+ Ultra، Galaxy Tab S8+ و Galaxy Tab S8 .

 

سری گلکسی F و M

سری گلکسی F و M نیز به‌روزرسانی اندروید ۱۵ را دریافت خواهند کرد. گلکسی F55، Galaxy F54، Galaxy F34 و Galaxy F15 از جمله مدل های سری F هستند که آن را دریافت می‌کنند. در سری M، دستگاه‌هایی مانند Galaxy M55، Galaxy M54، Galaxy M34، Galaxy M53، Galaxy M33 و Galaxy M15 نیز به روز خواهند شد و طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها را پوشش می‌دهند.

 

 

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما