وزیر ارتباطات: جلسات برای بررسی وضعیت فیلترینگ کشور ادامه دارد

اقتصاد ۱۰۰ - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ادامه جلسات مرکز ملی فضای مجازی برای بررسی وضعیت فیلترینگ و بهبود کیفیت اینترنت خبر داد.

وزیر ارتباطات: جلسات برای بررسی وضعیت فیلترینگ کشور ادامه دارد

به گزارش گروه دانش و فناوری، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات، در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس در اول مهر ماه، که در دبیرستان فرزانگان تهران برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره سرعت اینترنت، وضعیت فیلترینگ و تاثیر استفاده از فیلترشکن‌ها بر آن گفت: ما به دنبال تقویت نظارت و زیرساخت‌های ارتباطی هستیم و این موضوع را به طور جدی پیگیری می‌کنیم. او همچنین افزود که دولت در حال گرفتن بازخورد از مردم در حوزه‌های مختلف، به ویژه در زمینه ارتباطات و فیبر نوری، است تا مشکلات و نیازهای آن‌ها را بهتر بشناسد.

هاشمی همچنین تأکید کرد که رئیس‌جمهوری بر رضایت مردم از کیفیت اینترنت تأکید دارد و وضعیت فیلترینگ به‌عنوان یکی از محورهای مهم در جلسات دولت مطرح می‌شود. او در این رابطه گفت: مرکز ملی فضای مجازی مسئولیت پیگیری این موضوعات را بر عهده دارد و سلسله جلسات منظمی در این راستا برگزار می‌شود. اجازه دهید این مسائل به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرند.

در ادامه صحبت‌هایش با دانش‌آموزان، هاشمی از آن‌ها خواست تا از ظرفیت‌های فضای مجازی به طور هدفمند استفاده کنند و افزود: گاهی اوقات زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذرانید بدون آنکه هدف خاصی داشته باشید، و این باعث می‌شود در پایان روز احساس رضایت نکنید. به توصیه‌های والدین خود گوش دهید تا از فرصت‌های فضای مجازی به بهترین شکل استفاده کنید و از تهدیدات آن دور بمانید.

وزیر ارتباطات همچنین به استفاده گسترده از ابزارهای کمک آموزشی در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته که حضور فیزیکی در مدارس ممکن نبود، ما توانستیم آموزش غیرحضوری را تقویت کنیم. امروز نیز از فناوری‌های نوین برای عمق‌بخشی به آموزش استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع : تکراتو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما