افشاگر معروف جزئیات طراحی هواوی میت 70 را فاش کرد

اقتصاد ۱۰۰ - اولین گوشی تاشوی سه لایه جهان با ورودش جنجال زیادی به پا کرده است. این گوشی هوشمند تاکنون در گزارش‌های متعددی دیده شده؛ اما اکنون یکی از افشاگران معتبر اطلاعات جالبی در خصوص طراحی هواوی میت 70 با کاربران به اشتراک گذاشته است.

افشاگر معروف جزئیات طراحی هواوی میت 70 را فاش کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، اوایل ماه جاری هواوی از اولین گوشی سه تاشوی جهان به نام هواوی XT آلتیمیت رونمایی کرد. روز گذشته گزارش جدیدی منتشر شد که نشان می‌داد کاربران از اینکه تاشوی بی‌رقیب هواوی در فروشگاه‌های آفلاین عرضه نشده‌، اعلام نارضایتی کرده‌اند. به گزارش gizmochina، اکنون Digital Chat Station یکی از افشاگران معروف، اطلاعات جدیدی از جزئیات طراحی هواوی میت 70 را فاش کرده است.

البته این افشاگر صراحتا نام گوشی مورد بحث خود را اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد راجع میت 70 صحبت می‌کند.

تاریخ عرضه هواوی میت 70

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این تولیدکننده قصد دارد در ماه نوامبر (آبان و آذر 1403) از سری میت 70 و گوشی تاشوی میت ایکس 6 خود رونمایی کند. اکنون دیجیتال چت استیشن پستی در ویبو منتشر کرده و جزئیاتی از طراحی هواوی میت 70 را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

افشاگر معروف جزئیات طراحی هواوی میت 70 را فاش کرد

گزارش‌های پیشین ادعا می‌کردند که حسگر اثر انگشت میت 70 در زیر نمایشگر جای داده شده؛ اما منبع جدید اعلام کرده که حسگر اثر انگشت هر دو مدل پایه و پرو سری هواوی میت 70 با دکمه‌ی پاور ادغام شده است.

جزئیات طراحی هواوی میت 70 فاش شد

اگر خاطرتان باشد طراحی نسل قبلی هواوی یعنی سری میت 60 ترکیبی از فلز و شیشه بود؛ اما گزارش جدید نشان می‌دهد که هر دو مدل استاندارد و پرو سری پرچمداران هواوی بدنه‌ای فلزی با لبه‌های تخت دارند و هواوی برای قاب پشتی هم یک پنل تمام شیشه‌ در نظر گرفته شده است.

در قلب این پنل شیشه‌ای یک ماژول دوربین بیضی‌شکل دیده می‌شود که یک لنز پریسکوپ را در خود جای داده است. نمونه اولیه مهندسی میت 70 نشان می‌دهد که این دستگاه به سیستم تشخیص‌چهره‌ی سه‌بعدی مجهز شده است.

یکی دیگر از تفاوت‌های این سری با نسل قبلی، تراشه موجود در آنها است. نسل جدید پرچمداران به تراشه قدرتمندتری مجهز شده که می‌تواند عملکرد بهتری هم ارائه بدهد.

طبق اعلام ریچارد یو، یکی از مدیران ارشد هواوی، سری میت 70 هواوی کمی بعد از عرضه یعنی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2024، سیستم‌عامل Harmony NEXT را دریافت می‌کند.

انتظار می‌رود سیستم عامل جدید عملکرد کلی دستگاه را تا 30 درصد و و سرعت اتصال به شبکه را تا سه‌ برابر بهبود بخشد. Harmony NEXT باعث می‌شود مصرف انرژی تا 20 درصد کاهش یابد.

البته این افشاگر تایید کرده که جزئیات فاش شده از نمونه اولیه بدست آمده و ممکن است با مدل نهایی بسیار متفاوت باشد.

انتهای پیام

منبع : تکراتو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما