سری 10 اپل واچ با صفحه نمایش بزرگ‌تر و بدنه باریک‌تر معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

اقتصاد ۱۰۰ - سری 10 اپل واچ در رویداد It’s Glowtime اپل معرفی شد. در ادامه با ما همراه باشید تا با بزرگ‌ترین و نازک‌ترین ساعت هوشمند اپل آشنا شوید.

سری 10 اپل واچ با صفحه نمایش بزرگ‌تر و بدنه باریک‌تر معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

به گزارش گروه دانش و فناوری،شرکت اپل، دقایقی پیش در طول رویداد سالانه It’s Glowtime از ساعت‌های هوشمند سری 10 خود رونمایی کرد. امروز که کمتر از یک دهه از عرضه اولین ساعت هوشمند اپل می‌گذرد، شاهد رونمایی از بزرگ‌ترین ساعت هوشمند اپل بوده‌ایم. تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل در بیانیه خود گفته است که اپل واچ سری 10 از بزرگ‌ترین صفحه نمایش و نازک‌ترین طراحی در میان تمام مدل‌ها برخوردار است.

مشخصات سری 10 اپل واچ

به گزارش وب‌سایت خبری techcrunch و بر اساس گفته‌های نماینده‌ شرکت اپل، صفحه ‌نمایش در ساعت‌های هوشمند سری 10 اپل تا 30 درصد بزرگ‌تر از نسل‌ قبلی شده و با شیشه‌‌های با دوام اونیکس پوشانده شده است. در عین حال، بدنه نیز با ضخامت 9.6 میلی‌متر 10 درصد نازک‌تر از سری 9 شده است.

سری 10 اپل واچ

Apple Watch Series 10

در این نسل از ساعت‌های هوشمند اپل، اسپیکر به‌روزرسانی شده و برای اولین بار، کاربران می‌توانند موسیقی و پادکست‌ را مستقیما و بدون ایرپاد پخش کنند. علاوه بر این، این ساعت‌ها یک سیم شارژ جدید را ارائه می‌دهند که شارژ باتری را در 30 دقیقه به 80 درصد می‌رساند. طبق ادعای شرکت سازنده، این دستگاه با یک بار شارژ کامل، 18 ساعت عمر باتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین یک گزینه تیتانیومی جدید در نظر گرفته شده که جایگزین فولاد ضد زنگ می‌شود و ساعت را حتی سبک‌تر از قبل می‌کند.

سری 10 اپل واچ

جالب است بدانید که این اولین اپل واچ با قابلیت تشخیص آپنه خواب است و از شتاب‌سنج برای یافتن اختلالات خواب استفاده می‌کند. اگرچه اپل مدعی شده که این قابلیت کاملا قابل اطمینان است اما هنوز خبری از تاییدیه FDA برای این ویژگی نیست.

سری 10 اپل واچ درست مانند مدل اولترا، دارای حسگر عمق سنج برای فعالیت‌های زیر آب است. اپل گفته است که این ویژگی برای افرادی که غواصی می‌کنند بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. برنامه Tides نیز برای موج سواری و دیگر فعالیت‌های مشابه اضافه شده است.

سری 10 اپل واچ

شایان ذکر است که Apple Watch 10 به تراشه جدید S10 مجهز شده که به کمک آن صدای میکروفون بهبود یافته و همچنین یک گزینه برای ترجمه را به ارمغان آورده که در هنگام سفر می‌تواند بسیار مفید باشد.

به گفته عوامل داخلی شرکت سازنده، در توسعه این ساعت هوشمند اپل از هیچ گونه ماده کربنی استفاده نشده است. قیمت سری 10 اپل واچ از 399 دلار شروع می‌شود؛ پیش‌سفارش از امروز آغاز شده و ارسال نهایی در تاریخ 28 سپتامبر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع : تکراتو


وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما