هواوی Band 8 با 14 روز عمر باتری و فناوری نظارت جامع بر سلامت عرضه شد

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت هواوی به تازگی محصول جدید خود، هواوی Band 8 را در هند معرفی کرده است.

هواوی Band 8 با 14 روز عمر باتری و فناوری نظارت جامع بر سلامت عرضه شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، این محصول که یک سال پس از عرضه در چین به بازار هند آمده، پس از مدل Band 6 که در سال 2021 در هند عرضه شد، به بازار عرضه می‌شود و هیچ مدلی با نام Band 7 بین این دو مدل وجود نداشت.این دستبند هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی 1.47 اینچی AMOLED با رزولوشن 194×368 پیکسل و تراکم پیکسلی 282 PPI است. همچنین کاربران می‌توانند صفحه نمایش را با توجه به سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. این دستگاه تا عمق 50 متری (5 ATM) مقاوم در برابر آب است.

مشخصات هواوی Band 8

از ویژگی‌های کلیدی هواوی Band 8 می‌توان به پایش ضربان قلب، نظارت 24 ساعته بر ضربان قلب، و پایش میزان اکسیژن خون (SpO2) اشاره کرد. HUAWEI Band 8 از فناوری TruSeen 5.0 برای پایش ضربان قلب، TruSleep 3.0 برای پایش خواب، و TruRelax برای پایش استرس بهره می‌برد. همچنین قابلیت پیگیری چرخه قاعدگی نیز در این دستگاه وجود دارد.

این دستبند از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که شامل 11 حالت حرفه‌ای مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، و طناب‌زنی است. همچنین حالت‌های مختلفی برای تناسب اندام، بازی‌های توپی و رقص وجود دارد.

مشخصات هواوی Band 8

مشخصات هواوی Band 8

HUAWEI Band 8 از طریق بلوتوث 5.0 متصل می‌شود و با اندروید 6.0 به بالا و iOS 9.0 به بالا سازگار است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به کنترل موسیقی، کنترل از راه دور دوربین، پاسخ‌های سریع به پیام‌ها، و هشدار تماس‌های ورودی اشاره کرد.

این دستبند تا 14 روز عمر باتری دارد و 30 درصد سریع‌تر از مدل‌های قبلی شارژ می‌شود، به طوری که تنها در 45 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

قیمت و دسترسی هواوی Band 8

HUAWEI Band 8 در دو رنگ Midnight Black و Sakura Pink با قیمت 4,699 روپیه در Flipkart موجود است.

انتهای پیام

منبع : تکراتو


وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما