تاریخ معرفی آیفون تاشو معلوم شد

اقتصاد ۱۰۰ - اپل آیفون تاشو خود را اوایل ۲۰۲۶ معرفی خواهد کرد.

تاریخ معرفی آیفون تاشو معلوم شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، طبق اطلاعات منتشره، اپل احتمالاً آیفون تاشو خود را در اوایل سال ۲۰۲۶ معرفی خواهد کرد که می‌تواند بزرگ‌ترین تغییر طراحی سخت‌افزاری برای محبوب‌ترین محصول این شرکت باشد.

برنامه شرکت مستقر در کوپرتینوی کالیفرنیا برای عرضه یک آیفون تاشو می‌تواند کپی حرکت مشابه سامسونگ باشد که در سال ۲۰۱۹ در تلاش برای جذب مشتریان جدید با به روز رسانی طراحی سخت افزاری، پیشگام بخش تاشو شد.

گزارش مذکور به نقل از دو نفر مطلع تاکید دارد آیفون تاشو  مرحله ایده پردازی را گذرانده است.

بر این اساس، این شرکت برای ساخت قطعات این دستگاه با تامین کنندگان در آسیا تماس گرفته است و یک کد داخلی به نام V68 برای این محصول ایجاد کرده است.

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند تاشو، مجهز به ویژگی‌های هوش مصنوعی، تقاضا برای سازنده آیفون را که با رقابت سرسخت آنر و هوآوی در چین و سامسونگ در سطح جهانی مواجه است، افزایش دهند.

سامسونگ در اوایل ماه جولای از جدیدترین گوشی‌های هوشمند تاشو خود رونمایی کرد و گران‌ترین مدل پرچمدار خود را با عملکردهای جدید هوش مصنوعی سبک‌تر و باریک‌تر کرد.

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی کانترپوینت در ماه مه، بازار جهانی گوشی‌های تاشو در سه ماهه اول نسبت به سال قبل ۴۹ درصد رشد کرد و بالاترین نرخ رشد خود را در شش فصل گذشته به ثبت رساند.

اپل قصد دارد حداقل یک مدل آیفون را ارتقا دهد که به کاربرانش امکان می‌دهد اندازه دیافراگم را با یک سیستم مکانیکی کنترل کنند و احتمالاً به کاربران امکان ایجاد افکت عمق میدان را می‌دهد.

در این گزارش همچنین آمده است که هیچ تضمینی وجود ندارد که اپل آیفون تاشو را عرضه کند.

اپل بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما