بروزرسانی اندروید 13 همراه با رابط کاربری One UI 5.0 برای گلکسی A71، گلکسی اس 10 لایت و گلکسی تب اس 7 SE

محصولات قدیمی سامسونگ به تدریج در حال دریافت بروزرسانی نرم‌افزاری جدیدترین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI هستند و حالا امروز نوبت به سه دستگاه میان‌رده سامسونگ رسیده است.

بروزرسانی اندروید 13 همراه با رابط کاربری One UI 5.0 برای گلکسی A71، گلکسی اس 10 لایت و گلکسی تب اس 7 SE

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،بنابر جدیدترین گزارش منتشر شده، بروزرسانی اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 برای گوشی‌های گلکسی A71 و گلکسی اس 10 لایت و همچنین تبلت گلکسی تب اس 7SE در دسترس قرار گرفته است. گلکسی A71 سال 2020 همراه با اندروید 10 معرفی شد و در اوایل ماه 2021 میلادی بروزرسانی اندروید 11 بر پایه رابط کابری One UI 3.0 را دریافت کرد. پس از این بروزرسانی، برای میان‌رده سامسونگ در ماه مارس سال جاری میلادی بروزرسانی اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 عرضه شد. حالا اما نوبت به اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 رسیده است تا به گلکسی A71 راه پیدا کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، بروزرسانی جدید گلکسی A71 با شناسه فریمور A716BXXU6EVL2 عرضه خواهد شد و در حال حاضر تنها برای کاربران در کشور امارات عرضه شده است ولی انتظار می‌رود در طی روزهای آتی بروزرسانی اندروید 13 برای کاربران اروپایی و آسیایی در دسترس قرار بگیرد. همراه با این بروزرسانی، پچ امنیتی ماه دسامبر سال جاری نیز نصب خواهد شد.

به مانند گلکسی A71، نسخه میان‌رده سری گلکسی اس 10 موسوم به گلکسی اس 10 لایت نیز در سال 2020 و همراه با اندروید 10 برپایع رابط کاربری One UI 2.0 معرفی شد. شناسه فریمور این بروزرسانی برابر با G770FXXU6HVK5 است و با پچ امنیتی ماه نوامبر همراه است. تبلت میان‌رده گلکسی تب اس 7SE نیز اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 را دریافت می‌کند که از شناسه فریمور T736BXXU1CVL1 و پچ امنیتی ماه نوامبر بهره می‌برد.

به طور کلی، بروزرسانی اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 نسخه جدید برنامه‌های مختلف دوربین، گالری و صفحه کلید را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد و با قابلیت‌های مختلفی همراه است. به عنوان مثال، با نصب این بروزرسانی کاربران می‌توانند به راحتی متون را از تصاویر استخراج کنند و به صورت متن قابل کپی شدن تبدیل کنند. به علاوه، ویژگی‌های شخصی‌سازی ظاهری گسترده‌ای نیز در بروزرسانی One UI 5.0 گنجانده شده است. منو بخش Connected Devices (دستگاه‌های متصل) نیز دستخوش تغییراتی شده است. 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما