محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M32 سامسونگ

گلکسی M32، میان‌رده پرفروش سری M سامسونگ توانسته‌ با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمتی معقول، توجه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند.

محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M32 سامسونگ

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از دیجی کالامگ،از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M32 را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به بهترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

M32 سامسونگ مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۸۰۰ نیت، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند تراشه‌ی هلیو G80 مدیاتک است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 MC2 به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۴ یا ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور ۸ مگاپیکسل فوق عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده که قابلیت بسیار خوبی برای این گوشی هوشمند میان‌رده به شمار می‌آید.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز همانند سنسور اصلی از فرمت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کند. گلکسی M32 سامسونگ به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۲۵ وات، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ را اجرا می‌کند که البته قابل ارتقاء به اندروید ۱۳ و OneUI 5.0 نیز است. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از نسل چهارم اینترنت همراه (۴G) و کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز جهت افزایش فضای دخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند.

این کاور که پرفروش‌ترین لوازم جانبی گلکسی M32 سامسونگ به شمار می‌رود، از سیلیکونی ساخته شده که نه خیلی انعطاف‌پذیری دارد و نه خیلی خشک و شکننده است. این قاب محافظ دور تا دور لنز دوربین را پوشش می‌دهد و فقط قسمت‌های لنز دوربین خالی می‌ماند. لبه‌های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات از خود نشان می‌دهد. 

قاب محافظ گاردتک مدل Silicamp از مواد سیلیکونی TPU تولید شده و ساختاری ژله‌ای و انعطاف‌پذیر دارد. این کاور ضخامت مناسبی داشته و از تمام زوایای گوشی در برابر ضربات و خط و خش محافظت می‌کند. ساختار ژله‌ای این قاب امر نصب و خارج کردن قاب از روی گوشی را نیز سهولت بخشیده است. برآمدگی اطراف لنز دوربین سبب خواهد شد تا در زمان قرار گرفتن گوشی بر روی سطوح صاف و مسطح لنز دچار خط و خش نشود. وزن و ضخامت کم این محافظ حس خوشایندی را به کاربران پس از در دست گرفتن منتقل می‌کند. همچنین این قاب محافظ با داشتن چند میلی‌متر ارتفاع بیشتر در قسمت‌های دوربین و پنل جلویی (نمایشگر) باعث شده تا این دو قسمت مهم در تماس مستقیم با سطح صاف نباشند.

کاور گاردتک مدل Camshield Card از بهترین مواد اولیه‌ی ساخت لوازم جانبی و با بهترین استاندارد روز دنیا تولید شده‌ است. جنس این کاور به گونه‌ای است که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می‌کند و موجب می‌شود گوشی آسیب نبیند. همچنین لبه‌های این کاور از نمایشگر کمی بالاتر آمده و باعث شده در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نشود. دیگر نباید نگران به جای ماندن اثر انگشت بر روی کاور گوشی خود باشید؛ چرا که اثر انگشت بر روی این کاور نمی‌ماند. برای هر دکمه‌ی گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می‌توانید از دکمه‌های گوشی استفاده کنید. همچنین این کاور یک محافظ کشویی برای لنز دوربین گوشی دارد که در مواقعی که از دوربین استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن را بپوشانید. 

در نهایت به معرفی کاور مونیکا مدل Danse می‌پردازیم که برای کاربران طرفدار کارهای شیک و خاص طراحی شده است. با بهره‌گیری از این قاب محافظ، شما به صورت هم‌زمان از بدنه و لنز‌های دوربین گوشی خود محافظت خواهید کرد. به لطف طراحی استاندارد این قاب، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت‎‌های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مشکلی نخواهند داشت. یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های این قاب وجود زنجیر نگهدارنده‌ی بسیار ظریف و زیبا در پشت قاب است که شما می‌توانید از آن بهره برده و گوشی خود را در دست نگه دارید.

محافظ صفحه‌نمایش سرامیکی گلس‌ناب مدل CerShafaf با کیفیت بسیار خوبی که دارد از نمایشگر گوشی هوشمند شما با قدرت و اطمینان بسیار زیادی محافظت می‌کند و پس از نصب، شفافیت و وضوح تصویر را کاهش نمی‌دهد؛ از این رو کیفیت تصویر نمایشگر شما تفاوت چندانی با قبل از نصب گلس نخواهد داشت. برش‌های دقیق، منظم و استاندارد این گلس موجب شده تا این محافظ شیشه‌ای صفحه‌نمایش به شکلی کاملا منطبق و راحت بر روی گوشی هوشمند شما نصب شود. روی سطح خارجی این گلس با یک لایه چربی‌گریز پوشانده شده که از جذب اثر انگشت و لکه جلوگیری می‌کند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما