برای خرید اشتراک توییتر آبی به ثبت شماره تلفن نیاز دارید

اواخر هفته گذشته اعلام شد که توییتر آبی مجدداً راه‌اندازی خواهد شد. این سرویس اشتراک پریمیوم در ازای دریافت مبلغ 8 دلار در ماده قابلیت‌هایی مثل تیک آبی، ویرایش توییت و آپلودهای ویدیوهای 1080p را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. درحال‌حاضر، قیمت این سرویس در وب 8 دلار و در iOS به‌خاطر کارمزد اپل 11 دلار است. همزمان با راه‌اندازی مجدد این سرویس، توییتر شرایط خود نیز را به‌روزرسانی کرد. یکی از شروط اصلی برای کاربرانی که می‌خواهند اشتراک توییتر آبی را خریداری کنند، ثبت شماره تلفن است.

برای خرید اشتراک توییتر آبی به ثبت شماره تلفن نیاز دارید

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،این شرکت گفت که اگر هنگام ثبت‌نام شماره تلفن خود را تأیید نکرده‌اید، برای خرید اشتراک توییتر آبی از شما خواسته می‌شود تا این کار را انجام دهید. همچنین، به‌نظر می‌رسد که این شرکت کاربرانی را که تصویر پروفایل، نام نمایشی و نام کاربری (user@) خود را در هفت روز گذشته تغییر داده‌اند را واجد شرایط دریافت اشتراک توییتر آبی نمی‌داند.

این موارد در کنار شرط قبلی توییتر مبنی بر اینکه کاربرانی که می‌خواهند اشتراک تهیه کنند، باید حداقل 90 روز از زمان ساخت حساب آن‌ها گذشته باشد، اعمال خواهند شد. توییتر اعلام کرد که افرادی که اشتراک طرح آبی توییتر را خریداری می‌کنند، ممکن است فوراً تیک آبی را نبینند. زیرا توییتر برای بررسی اینکه که آیا حسابی الزامات را برای تأیید نقض می‌کند یا خیر به زمان بیشتری نیاز دارد.

جدا از شرایط ذکرشده در بالا، این الزامات می‌گویند که حساب نباید حاوی «نشانه‌های گمراه‌کننده یا فریبنده» را باشد و در «دستکاری پلتفرم و هرزنامه» شرکت کند.

توییتر در صفحه پرسش‌های متداول توییتر آبی گفت: همه قابلیت‌های توییتر آبی بلافاصله پس از خرید اشتراک دردسترس کاربران قرار خواهند گرفت، به‌جز تیک آبی که احتمالاً پس از بررسی اینکه حساب مشترک همه الزامات را برآورده می‌کند، ظاهر خواهد شد.

ماه گذشته، ماسک اشاره کرد که تمام حساب‌های تحت بررسی به صورت دستی تأیید می‌شوند. تمام این مراحل با هدف جلوگیری از جعل هویت و هرزنامه است. هنگامی که نسخه آبی توییتر ایلان ماسک برای اولین‌بار در نوامبر راه‌اندازی شد، حساب‌های زیادی شروع به جعل برندها، افراد مشهور و ورزشکاران کردند. آشفتگی ناشی از این موضوع ماسک را مجبور کرد تا برنامه را تا زمانی که اقداماتی برای جلوگیری از تکرار آن انجام شود، متوقف کند.

گفتنی است که یکی از ویژگی‌های توییتر آبی این است که مشترکین آن در جست‌وجوها، منشن‌ها و پاسخ‌ها در جایگاه بالاتری دیده خواهند شد. شرکت مدعی است که با این کار می‌تواند مشاهده‌پذیری اکانت‌های جعلی، اسپم و بات‌ها را کاهش دهد. علاوه‌براین، توییتر وعده داده که در آینده‌ای نزدیک قابلیت‌های بیشتری را برای سرویس پریمیوم خود ارائه کند. برخی از این قابلیت‌ها عبارتند از: آپلود ویدیوهای طولانی‌تر و نمایش مشترکان توییتر بلو در بالای فهرست پاسخ توییت‌ها.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما