ایلان ماسک می‌خواهد تعداد کاراکتر هر توییت را به ۴۰۰۰ افزایش دهد

پس از سال‌ها درخواست کاربران و با تایید مدیر عامل توییتر ایلان ماسک، بالاخره محدودیت کارکترهای توییتر از رقم بسیار پایین قبلی به ۴۰۰۰ کارکتر تغییر خواهد کرد.

ایلان ماسک می‌خواهد تعداد کاراکتر هر توییت را به ۴۰۰۰ افزایش دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،ایلان ماسک مدیر عامل جدید توییتر، امروز در توییتر تایید کرده که بالاخره محدودیت کارکتر خود را از ۲۸۰ به ۴۰۰۰ کارکتر افزایش خواهد داد.

ماسک در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌های شایعه شده توییتر برای افزایش محدودیت کارکترها به ۴۰۰۰ عدد صحت دارد یا خیر، بدون ارایه اطلاعاتی اضافی فقط یک بله پاسخ داده است. این اپلیکیشن محبوب اجتماعی در ابتدا دارای ۱۴۰ کارکتر بود تا اینکه در سال ۲۰۱۷ به ۲۸۰ کارکتر افزایش یافت.

جزییات دقیق‌تر افزایش محدودیت کارکترها هنوز مشخص نیست، اما گزارش‌ها و توییت‌های قبلی ماسک نشان می‌دهد که توییتر ممکن است تقسیم زنجیره‌های طولانی متون را به چند توییت بخشی از یک رشته توییت برای کاربران آسان‌تر کند. به نظر می‌رسد افزایش کارکترها به ۴۰۰۰ عدد، این ایده را از بین می‌برد و کاربران به سادگی می‌توانند بلوک‌های طولانی‌تر متنی را در تک پست‌ها ارسال کنند.

توییتر در آخر هفته اعلام کرد که قصد دارد سرویس اشتراک آبی (Twitter Blue) خود را از روز دوشنبه دوباره راه اندازی کند، این سرویس به کاربران یک علامت آبی تایید شده و مزایای دیگری مانند توانایی ویرایش توییت‌ها و آپلود ویدیوهای با وضوح بالاتر از 1080p را ارایه می‌دهد. پس از انتقاد ایلان ماسک از کمیسیون ۳۰ درصدی اپل که از خریدهای درون برنامه‌ای گرفته می‌شود، این شرکت در اقدامی متقابل، اشتراک توییتر آبی را برای کاربران آیفون با قیمت بالاتر ۱۱ دلار در ماه قرار است عرضه کند.

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما