دو مدل مک عرضه نشده در لیست گزارش استیم دیده شدند

به تازگی گزارشی آماری از پلتفرم بازی استیم منتشر شده که در آن دو مدل دستگاه مک به چشم می‌خورند که تا به حال عرضه نشده‌اند و می‌توانند خبر از عرضه‌ای قریب‌الوقوع بدهند.

دو مدل مک عرضه نشده در لیست گزارش استیم دیده شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام، دو مدل مک که تا به حال عرضه نشده، در لیست آماری بررسی استیم در نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ماه) مشاهده شده است که اطلاعات ناشناس را از کاربران استیم در مورد جزییات خاص مک‌هایشان، از جمله مدل مک، نوع پردازنده، حافظه رم و موارد دیگر جمع‌آوری می‌کند.

در این گزارش دو مک عرضه نشده با شناسه‌های «Mac 14.6» و «Mac 15.4»در انتهای این فهرست، در کنار شناسه‌های مدلی که مربوط به مک استودیو، مک بوک پرو ۱۳ اینچی M2، مک بوک ایر M2 و مدل‌های دیگر است، مشاهده می‌شود.

هردوی این مک‌های ناشناس با درصد استفاده صفر در پلتفرم استیم ذکر شده‌اند، اما قرار گرفتن آنها در لیست نشان می‌دهد که اپل ممکن است مک‌های عرضه نشده را با تراشه‌های اختصاصی خود، در پلتفرم بازی استیم آزمایش کند.

جالب اینجا است که این اولین بار نیست که ما اشاره‌ای به یک مدل مک معرفی نشده با شناسه مدل «Mac 14.6» می‌بینیم؛ همین شناسه در دو ورودی مجزا (1 و 2) امتیاز گیک بنچ با تراشه M2 Max مشاهده شده است که احتمالا در مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی آینده، اولین خواهد بود. به نظر می‌رسید اپل مدل‌های به روز شده مک بوک پرو را در پاییز امسال معرفی کند، اما پس از این دوره زمانی مشاهده شد که برنامه‌های این شرکت تا قبل از سال ۲۰۲۳ عملی نخواهد شد.

انتظار می‌رود که مک‌های آینده دارای تراشه‌های M2 Pro و M2 Max با عملکرد سریع‌تر و گزینه‌های پیکربندی با حافظه رم بیشتر باشند. اپل تراشه M2 را در ماه ژوئن (خرداد) معرفی کرد که نشان‌دهنده آغاز نسل دوم تراشه سری M اپل بود که اولین بار در مک بوک ایر بازطراحی شده و مک بوک پرو ۱۳ اینچی عرضه شد.

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما