عرضه کارت گرافیک RTX 4090 HOF با دو ورودی برق 16 پین و مصرف 666 واتی

شرکت GALAX به تازگی عرضه کارت گرافیک های حرفه‌ای و مخصوص اورکلاک RTX 4090 Hall of Fame (HOF) را آغاز کرده و مشخصات دقیق آن‌ها را نیز منتشر نموده است. نکته جالب این است که این شرکت، دو مدل کارت گرافیک از این سری عرضه کرده است.

عرضه کارت گرافیک RTX 4090 HOF با دو ورودی برق 16 پین و مصرف 666 واتی

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،این دو کارت گرافیک از سری‌های OC Lab و OC Lab Plus هستند. سری OC Lab Plus سری پرچمدار GALAX محسوب می‌شود و فرکانس‌های بالاتری نسبت به مدل دیگر دارد. درست است که کارت گرافیک GALAX RTX 4090 HOF OC Lab Plus قاعدتاً قوی‌ترین کارت گرافیک RTX 4090 بازار محسوب می‌شود، اما لزوماً سریع‌ترین نیست. در واقع اگر بایوس این کارت را روی حالت Performance قرار دهید، فرکانس افزایشی آن به 2625 مگاهرتز می‌رسد و کارت گرافیک‌های ASUS ROG Strix و MSI Suprim Liquid با فرکانس افزایشی 2640 مگاهرتز همچنان از آن سریع‌تر هستند.

وقتی که حالت Performance بایوس این کارت فعال می‌شود، پاور لیمیت آن به 666 وات افزایش می‌یابد که 66 وات از ASUS ROG Strix بیشتر است. این مسئله به خاطر آن است که کارت گرافیک های GALAX RTX 4090 HOF OC Lab تنها کارت گرافیک‌های حال حاضر بازار هستند که دو عدد ورودی برق 16 پین دارند.

همان‌طور که گفتیم، این کارت گرافیک در دو مدل OC Lab و OC Lab Plus عرضه می‌شود. اینطور که جدول مشخصات رسمی می‌گویند، تفاوت این دو مدل فقط و فقط در فرکانس است و مدل OC Lab تنها 30 مگاهرتز فرکانس بوست کمتری دارد.

شرکت GALAX دو تصویر تبلیغاتی از این کارت‌ها منتشر کرده که درگاه‌های ورودی برق آن را نشان می‌دهند. همراه با این کارت گرافیک دو آداپتور 8 پین به 16 پین نیز عرضه می‌شود و در صورتی که پاور شما مجهز به یک جفت کابل 16 پین نباشد، باید از 8 عدد کابل 8 پین برای تغذیه این کارت‌ها استفاده کنید. در این تصاویر HOF Panel III هم دیده می‌شود – یک نمایشگر رنگی قابل جداسازی که از طریق یک کابل USB به سیستم وصل می‌شود.

کارت گرافیک های GALAX RTX 4090 HOF OC Lab مجهز به بایوس دوال نیز هستند و بایوس مخصوص اورکلاک این کارت‌ها از طریق یک سوئیچ روی براکت پشتی فعال می‌شود. این کارت‌ها به یک سیستم خنک کننده سفارشی هم مجهز هستند که 9 لوله انتقال حرارتی، دو فن خارجی 112 میلی متری و یک فن میانی 92 میلی متری دارد.

البته اکثر کاربران این کارت گرافیک‌ها، بلافاصله خنک کننده بادی خود کارت را جدا می‌کنند و یک بلاک نیتروژن مایع به جای آن نصب می‌کنند. به هر حال کارت‌های سری Hall of Fame مخصوص اورکلاک هستند . پیش از این نیز تصاویر و جزئیات زیادی از اورکلاک این کارت گرافیک دیده بودیم و حتی شاهد شکستن چندین رکورد جهانی توسط آن هم بودیم.

شرکت GALAX هنوز قیمت کارت گرافیک های RTX 4090 HOF را اعلام نکرده، اما به طور قطع این کارت‌ها جزو گران‌ترین کارت‌های RTX 4090 بازار خواهند بود.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما