قیمت خودرو امروز پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / رشد عجیب قیمت سوگلی سایپا +جدول

اقتصاد ۱۰۰- قیمت خودرو امروز 19 مهر 1403 نوسانی گزارش می‌شود. اما این نوسان در بازار مونتاژی غالباً سمت‌و‌‍سوی کاهشی را به خود گرفته است. همچنین نرخ دلار به عنوان محرک اصلی بازار تاثیر خود را بر نمودار این بازار نمایان کرد.

قیمت خودرو امروز پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ /  رشد عجیب قیمت سوگلی  سایپا +جدول

قیمت خودرو‌های داخلی

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما با مدل 1403 که آپشن‌ها و امکانات آن نسبت به سایر هم‌نوعان خود ارتقا یافته و امروز با رشد 12 میلیون تومانی به نرخ 792 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V4 از گران‌ترین نوع خانواده تارا محسوب می‌شود که امروز بر خلاف سایر هم‌نوعان خود چهار میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت 972 میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

کوییک GXL یکی از هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت سه میلیون و 500 هزار تومان به قیمت 421 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

سایپا 151 از محصولات شرکت سایپا امروز رکورددار افزایش قیمت در بازار داخلی و مونتاژی شده است. خودروی مذکور با رشد عجیب 98 میلیون تومانی به قیمت 439 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

خودرو داخلی19 مهر-images-0

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در تعدادی از محصولات دستخوش تغییر شد.

چانگان CS35 فول 2024 یکی از انواع مختلف تیپ این خودرو امروز رشد 20 میلیون تومانی را در بازار تجربه کرده و به قیمت یک میلیارد و 560 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

تیگو7 پرو E+ از دسته محصولات مونتاژی مدیران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز 30 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و 250 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) در دسته محصولات لوکس بهمن موتور امروز با رشد 30 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 600 میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

خودرو خارجی19 مهر (1)

 
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما