قیمت خودرو امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۳/ رانا پلاس گران شد +جدول

اقتصاد ۱۰۰- قیمت خودرو امروز سه‌شنبه 17 مهر 1403 اعلام شد. وضعیت بازار خودرو از ابتدای هفته تا لحظه کنونی با نوسان روبه‌رو بوده است. اما این تغییرات در هر دو بازار داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته از شدت و میزان کمتری برخوردار بوده است با وجود این جریان، تعدادی از محصولات همچنان با قیمت روز‌های پشین در حال معامله‌اند.

قیمت خودرو امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۳/ رانا پلاس گران شد +جدول

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی تا 18 میلیون تومان تغییر پیدا کرد.

رانا پلاس (ارتقاء) با مدل 1403 در دسته محصولات داخلی ایران خودرو محسوب می‌شود که با رشد 18 میلیون ومانی به قیمت 646 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

سورن پلاس دوگانه‌سوز بر خلاف دیگر محصولات ایران خودرو با کاهش قیمت روبه‌روست. خودروی مذکور با افت یک میلیون تومانی به قیمت 749 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

شاهین اتوماتیک G که از گیربکس CVT بهره می‌برد و قابلیت تعویض 7 دنده مصنوعی را دارد. این خودرو با ویژگی‌های خود در دسته محصولات رده‌بالای سایپا قرار گرفته که با افت سه میلیون و 500 هزار تومانی به قیمت 810 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک نسبت به انواع خود از آپشن‌های بیشتری برخوردار است که از ابتدای معاملات امروز ده میلیون تومان گران شده و به قیمت 551 میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

2024-10-08 09.01.07

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در تعدادی از محصولات دستخوش تغییر شدند.

فونیکس تیگو 7 پرو در حال حاضر در تیپ پریمیوم به بازار عرضه می‌شود که تفاوت‌هایی با مدل پرو دارد. این خودرو امروز با افت 12 میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و 892 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

جک J4 از محصولات اقتصادی کرمان موتور امروز با رشد ۱۰ میلیون تومانی در محدوده 840 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرایم یکی از محبوب‌ترین کراس اوور‌های محصولات گروه بهمن است. این خودروی چینی تاکنون در دو نسخه پرایم و پرستیژ به بازار عرضه شده و توانسته محبوبیت بالایی را به سبب نوع طراحی که دارد در بازار بدست آورد. خودروی مذکور امروز با ریزش ده میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 780 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

2024-10-08 09.01.10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما