قیمت خودرو امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۳/ خودرو ارزان شد؟

اقتصاد 100 - قیمت خودرو امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۳ نوسانی گزارش می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که وضعیت بازار خودرو در اغلب محصولات داخلی و مونتاژی با افت و خیز روبه‌روست. اما با وجود این جریان، تعدادی از محصولات همچنان با نرخ روز‌های پیشین در حال معامله‌اند.

قیمت خودرو امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۳/ خودرو ارزان شد؟

به گزارش اقتصاد 100، قیمت خودرو امروز دو‌شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ در بیشتر محصولات با فراز و فرود کار خود را آغاز کرد. این تغییر در بین محصولات با شدت و میزان متفاوت از ۵۰۰ هزار تومان تا ۷۰ میلیون تومان به چشم می‌خورد.

گفتنی است با افزایش نرخ دلار و ورود آن به کانال ۶۳ هزار تومانی و همچنین اتفاقات رخ‌داده، بازار خودرو تحت تاثیر آن از ابتدای هفته تا لحظه کنونی با نوسان روبه‌روست.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در اغلب محصولات طبق داده‌های اعلامی نوسانی گزارش می‌شوند.

سورن پلاس (XU۷P) با حداکثر توان موتور ۹۸ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه توسط شرکت ایران خودرو تولید می‌شود که امروز با افت چهار میلیون تومانی به قیمت ۶۱۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس TU۵ از محصولات پرسر و صدای ایران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز ده میلیون تومان گران‌تر شده و به مرز ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V۴ با مدل ۱۴۰۳ بر خلاف انواع مختلف آن ریزش پنج میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۹۷۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای شرکت سایپا محسوب می‌شود که با افت چهار میلیون تومانی در محدوده ۷۲۹ میلیون تومان قرار گرفت.

خودرو داخلی 16 مهر-images-0

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اغلب محصولات دستخوش تغییر شدند.

چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۳ یکی از تیپ‌های خانواده چانگان که ۳۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

تیگو ۸ پرومکس (IE) از دسته محصولات لوکس مدیران خودرو از ابتدای معاملات امروز نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H۵ در دسته محصولات مونتاژی بهمن موتور امروز رکورددار افت قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی شده است خودروی مذکور با افت ۷۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

خودرو خارجی16 مهر (1)

 
 
منبع : تجارت نیوز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما