این خانم بازیگران ایرانی معتاد عمل زیبایی هستند ! + اسامی و جزئیات جراحی ها پلاستیک !

برخی از هنرمندان و بازیگران بینی خود را برای چندین بار عمل کردند که تعجب بسیاری از مخاطبان را به همراه داشته است.

این خانم بازیگران ایرانی معتاد عمل زیبایی هستند ! + اسامی و جزئیات جراحی ها پلاستیک !

به طور کل زندگی و کارهای که افراد مشهور ، بازیگران ، مجریان و هنرمندان چه در داخل ایران و چه خارج از کشور انجام می دهند زیر ذره بین مردم قرار دارد. تعداد بازیگران و هنرمندان ایرانی و خارجی که بر روی صورت خود تغییرات چشمگیری ایجاد کرده اند و عمل های زیبایی بسیار زیادی همانند عمل زیبایی بینی انجام داده اند بسیار زیاد است.

اکثر آن ها از عمل زیبایی بینی خود بسیار راضی هستند اما در این میان نیز کسانی هستند که از نتایج به دست آمده راضی نیستند و جراحی بینی ترمیمی را ترجیح داده اند.

عمل زیبایی بازیگران

کدام بازیگران برای بار سوم عمل بینی انجام داده اند!!!

همانطور که می دانید بازیگران و هنرمندان بسیار زیادی از جمله امین حیایی ، بهنوش بخیتاری ، نیوشا ضیغمی، الناز شاکر دوست ، هانیه توسلی ، کتایون ریاحی ، فریبا نادری ، سحر قریشی ، محمد رضا گلزار ، محسن یگانه ، شهنام شهابی و غیره عمل زیبایی انجام داده اند که از میان آن ها چندین بازیگر وجود دارند که پس از انجام جراحی و کسب نکردن نتایج ایده آل و مطلوب عمل ترمیمی بینی را انجام داده اند که از میان آن ها می توان به خانم نیوشا ضیغمی ، آرام جعفری و آقای محسن یگانه اشاره کرد که اگر عکس های قبل و بعد از جراحی این افراد را ببنید متوجه تغییراتی که در فرم بینی آنان به وجود آمده است خواهید شد.

اما لازم به ذکر است که تعداد بازیگران و هنرمندانی که برای بار دوم یا حتی سوم جراحی بینی انجام داده اند بسیار زیاد تر بوده اما بیشتر آنان برای اینکه مردم در رابطه با انتخاب نادرست آن ها قضاوت نکنند و شایعه ای به وجود نیاورند نامی از عمل ترمیمی بینی بر زبان نیاورده اند.

چرا بازیگران مجبور به عمل بینی ترمیمی می شوند؟؟؟

همانطور که گفته شد بازیگران نیز همانند تمامی انسان های روی کره زمین ممکن است در انتخاب خود دچار اشتباه شوند و برای انجام عمل زیبایی خود به سراغ پزشکانی بروند که اصلا از مهارت ، تجربه و تخصص کافی برخوردار نیستند یا ممکن است در زمان گذراندن دوران نقاهت یا پس از آن اتفاقات ناگواری برایشان به وجود بیاید که مجبور به انجام عمل ثانویه بینی شوند.

به عنوان مثال خانم نیوشا ضیغمی که از معروف ترین و محبوب ترین بازیگران خانم سینمای ایران می باشند ، ایشان برای بار اول بینی خود را نزد همسر شیلا خداد عمل کرده بودند اما به دلیل مشکلات تنفسی که برایشان به وجود آمد مجبور شدند دوباره عمل کنند. نه تنها بازیگران و هنرمندان بلکه تمامی افراد باید در انتخاب جراح بینی اولیه و ثانویه خود دقت بسیار زیادی داشته باشند و با صبر و حوصله به تمامی نکات مراقبتی که پزشک در جلسات مشاوره گوشزد می کند عمل کنند تا نیازی به انجام جراحی ریویژن یا ترمیمی نداشته باشند.

نیوشا ضیغمی رکورددار جراحی پلاستیک

بین این بازیگران نیوشا ضیغمی کورد بیشترین جراحی و عمل زیبایی را داشته است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما