چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند؟

یکی از موضوعاتی که بسیاری از زنان می‌خواهند بدانند این است که چگونه می‌توانند پارتنر خود را دلتنگ و دیوانه کنند؟ هرچند که داشتن جذابیت و رسیدگی ظاهری مهم است اما داشتن یک رابطه سالم و قدرتمند به عوامل بسیاری مرتبط می‌شود.

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند؟

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند؟

در ابتدا بهتر است بیان کنیم که در هر رابطه‌ای که هستید، توانایی رفتن به موقع را داشته باشید. همیشه به یاد داشته باشید که می‌توانید پارتنر خود را هر زمان که فکر کردید به شما اهمیت و احترام نمی‌دهد ترک کنید.

 به طور کلی، اگر مردی بیان کند که نمی‌تواند متعهد شود یا نمی‌خواهد رابطه داشته باشد، احتمالاً تغییر نخواهد کرد. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که زنان هنگام جستجوی عشق مرتکب می‌شوند.

 اگر حتی مردی را عاشق و شیفته خود کردید همیشه در نظر داشته باشید که حفظ احترام و اهمیت به ارزش‌هایتان در رابطه بسیار مهم و دارای الویت است. حال بیاید چند راهکار برای اینکه  چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند را باهم بررسی کنیم:

به او فضا بدهید

زمانی که به مرد فضای کافی می‌دهید، باعث می‌شود که او ترس از از دست دادن شما را تجربه کند. فضا در قلب یک رابطه سالم بسیار ارزشمند است و باعث می‌شود که وقتی شما در نزدیکی او نیستید، دلش برای شما تنگ شود.

مردان برای پردازش احساسات خود، حل مسائل و انجام کارها به فضا نیاز دارند. آنها در زندگی خود به این جنبه نیاز دارند تا به بهترین حالت خود برسند. اگر رابطه شما این فرصت را به آنها ندهد، تأثیرات منفی را از طریق هر چیزی که با یکدیگر دارید، ارسال می‌کند.

‫چگونه یک مرد را دیوانه وار دلتنگ خود کنیم؟ - YouTube‬‎

۴- کاهش فعالیت در پیام‌رسانی و رسانه‌های اجتماعی

خانم‌ها در اغلب موارد در گوشی یا رسانه‌های اجتماعی خود حضور دارند و به سرعت پیام می‌فرستند. اما بسیاری از مردان این گونه نیستند. خانم‌ها انتظار دارند که مردان هم به سرعت آن‌ها پیام یا پاسخ دهند. هنگامی که شما این عادت را کنار بگذارید و مقداری غیر قابل دسترس‌تر به نظر بیایید پارتنر خود را  دیوانه و دلتنگ  خواهید کرد.

۵- جلوی اظهاراتی مانند “احساس می‌کنم قدرم را نمی‌داند” را بگیرید

وقتی ناراحت یا عصبانی هستید، طبیعی است که این احساس را ابراز کنید که ارزش‌ها و نیازهایتان شناخته نمی‌شوند اما این می‌تواند تنها وضعیت را بدتر کند. بدبینی و شکایت‌های مکرر ممکن است شما را به عنوان فردی معرفی کند که همیشه نسبت به مسائل ناامید است و این برای مردان جذاب نیست.

این نه تنها ارتباط را به خطر می‌اندازد، بلکه او ممکن است ترجیح دهد از شما دوری کند. درست است که غر زدن در زندگی تماما طبیعی است اما اگر به صورت مکرر و با استفاده از جملات نامناسب یا تحقیر امیز همراه باشد از جذابیت شما می‌کاهد. سعی کنید همیشه با احترام و باقدرت با پارتنر خود ارتباط برقرار کنید تا این ویژگی سبب دلتنگی در او شود و به شما پیام دهد.

تمرکز بر ظاهر خود

یکی دیگر از اقداماتی که شما می‌توانید برای دیوانه و دلتنگ کردن پارتنر خود انجام دهید رسیدن به ظاهرتان است. آراستگی و تمیزی همیشه از جلوه‌های مهم در تحت تاثیر قرار دادن پارتنر است به همین دلیل سعی کنید که حتما بر روی ظاهر خود نیز متمرکز شوید و در عین تمیزی همیشه آراسته به نظر بیایید.

با دوستان خود به گردش بروید

تجربه داشتن یک زندگی اجتماعی و داشتن دوستانی خوب، به او نشان می‌دهد که شما در موقعیت‌های مختلف دارای استقلال عمل هستید و می‌توانید زمان‌هایی که او نیست به زندگی خود مشغول بوده و خوش بگذرانید. این موضوع مقداری ترس در او ایجاد کرده و سبب می‌شود تا همیشه وقت خود را خالی کند تا در کنار شما باشد.

وسایل خود را جایی بگذارید

آیا تاکنون پیش آمده که وسایلی که به عزیزانتان تعلق دارند را پیدا کنید و ناگهان همه خاطرات قدیمی با آنها به یادتان بیاید؟ حتی وسایل کوچک مانند گل سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان قرار دهید، تا هر بار که او آنها را می‌بیند،و  دلتنگ و دیوانه  به یاد خاطرات زیبایی که با شما داشته است بیفتد.

او را بیشتر و شیدا تر از قبل مشتاق کنید

همانطور که غذاهای لذیذ را وقتی می‌چشیم دوست داریم دوباره آنها را بچشیم، اما حتی بهترین غذاها اگر به صورت روزانه مصرف شوند، با گذر زمان خسته کننده می‌شوند. مردان نیز همینطورند، آنها همواره مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین، به او اجازه دهید کمی از لذت حضور در کنار شما را تجربه کند، اما اغراق نکنید و خود را به صورت کامل غیرقابل دسترس نکنید.

جملاتی که مردان را دیوانه می‌کند

جملاتی که مردان را دیوانه می‌کند

تو تکیه گاه منی: مردها احساس تکیه گاه بودن و قوی بودن را دوست دارند، آنها دلشان می‌خواهد در رابطه مانند چتر بوده و از همسرشان و زندگیشان حفاظت نمایند. شنیدن چنین جمله‌ای می‌تواند مردان را تحت تاثیر قرار داده و انرژی زیادی به آنها دهد.

تکیه کردن زنان به مرد زندگیشان منجر به ایجاد احساس آسایش و امنیت برای مرد می‌شود. شما می‌توانید از این  جملاتی که مردان را دیوانه میکنند  برای مرد زندگیتان استفاده نمایید:

  • تو آرامش منی
  • تو تکیه گاه من هستی
  • تو زندگی وقتی تورو دارم، خیالم از همه چی راحته
  • با تو احساس آرامش واقعی دارم

این جمله‌ها باعث شده تا پارتنرتان به شما نزدیکتر و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در آنها شده و تلاش یک مرد را برای قرار دادن شما در وضعیت بهتر، بیشتر می‌کند.استفاده از جملات ساده ولی در عین حال تاثیرگذار یک تکنیک مهم در روابط زوجین است که می‌تواند به بهبود رابطه و همچنین صمیمی‌تر شدن زندگی زناشویی کمک بیشتری کند.

علائم دلتنگی در مردان

۱. تماس‌های فراوان: مردان معمولاً وقتی دلتنگ پارتنرشان می‌شوند، با او تماس می‌گیرند. در دنیای امروزی پر از گوشی‌های هوشمند، می‌توانید هر زمان که دلتنگ می‌شوید و به نوعی به او نزدیک‌تر شوید، تماس تصویری بگیرید. از نشانه های حرکات ناخودآگاه مردان عاشق این است که همواره می خواهد، صدایتان را بشنود و با شما ارتباط برقرار کند.

۲. پاسخ فوری به پیام‌ها: دلتنگی مرد برای زن، هر بار که به او پیامک می‌فرستید یا با او تماس می‌گیرید، تا زمانی که او برای پاسخ دادن یا دریافت تماس نیاز دارد، توجه کنید. اگر فوری پاسخ می‌دهد، این نشانه‌ای واضح از  دلتنگی  اوست.

۳. حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی: آیا پارتنرتان همه پست‌های شما را در شبکه‌های اجتماعی مشاهده و لایک می‌کند و در مورد آن‌ها نظر می‌دهد؟ این نشانه‌های واضحی هستند که او به شما فکر می‌کند و دلتنگ است.

4. ادامه گفتگو: اگر هر زمانی که با شما تماس می‌گیرد یا پیام می‌دهد، تلاش می‌کند که مکالمه را ادامه دهد، ممکن است بخواهد نزدیک‌تر شما باشد. مجموعه مشاورکده با سال‌ها تجربه و ارائه خدمات متنوع در زمینه مشاوره فردی در کنار شما است تا رابطه‌ای زیبا و سلامت را همراه با پارتنر خود خلق کنید.

منبع: پارس ناز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما