+18 / مردی که حین رابطه جنسی اخته شد ! / زن وحشی او را از مردانگی انداخت !

یک مرد بدشانس و بیچاره بدست همسرش اخته شد. این مرد که مشغول رابطه جنسی با همسرش بود سرانجام بدست همسرش اخته شد. زن جوان با دندان هایش بیضه های شوهرش را پاره کرد.

+18 / مردی که حین رابطه جنسی اخته شد ! / زن وحشی او را از مردانگی انداخت !

یک زن 43 ساله صبح امروز پس از آن که با دندان های خود اندام تناسلی شوهرش را پاره کرده بود ، توسط اداره پلیس سنت لوئیس بازداشت شد .این زن مدعی شد میخواسته انتقام خیانت شوهرش را بگیرد .

در طی بازجویی ها، کریستینا پالمر اندرسون اعتراف کرد که او جنایتی را که مرتکب شده بود را از قبل برنامه ریزی کرده بوده و روز حادثه به شوهرش پیشنهاد رابطه ی جنسی دهانی ( اورال س – ک – س ) میدهد !

اخته شدن مرد بیچاره با دندان های همسرش (تصاویر 18+)

او به پلیس گفته که او ساعات زیادی را در هفته ی پیش صرف کرده بود تا دندان های خود را با سوهان ناخن بسابد و تیز کند تا راحت تر اندام جنسی شوهرش را کنده و شوهرش را اخته کند!

او در نهایت طرح خود را صبح امروز به عمل رسانده است . بعد از پیشنهاد یک رابطه ی جنسی دهانی به شوهرش و اغوای وی ، دست و پای شوهرش را با طناب به پایه های تخت خواب بسته و تظاهر میکند این بخشی از یک بازی جنسی است !

در یک حرکت شگفت انگیز و مبهوت کننده از قدرت فک او، این زن سپس بعد از ایجاد نعوظ در آلت تناسلی شوهرش ، وقتی آلت تناسلی او را در دهان خود قرار داده بود با شدت تمام گاز گرفته و آلت تناسلی و بیضه شوهرش را از بدنش جدا نمود.این زن سپس شوهر دست و پا بسته اش را در همان حال ترک کرد و به اتاق دیگر رفت !!

در حالیکه مرد نگون بخت به شدت درحال خونریزی بود،این زن به اتاق دیگری رفته و به راحتی بر روی صندلی نشست و مشغول دود کردن مواد مخدر شد !

قربانی، 47 ساله جان موریس اندرسون، خوشبختانه قادر به باز کردن خود در عرض چند دقیقه شد و توانست قبل از اینکه از هوش برود با 911 تماس بگیرد !

پلیس و امدادگران چند دقیقه بعد وارد شدند و به سرعت خانم اندرسون را دستگیر کردند و شوهرش را به بیمارستان دانشگاه سنت لوئیس منتقل نمودند !

اخته شدن مرد بیچاره با دندان های همسرش (تصاویر 18+)

“هنگامی که افسران در اتاق خواب این زوج وارد شدند ، قربانی برهنه و بیهوش بود و سر تا پایش پوشیده از خون شده بود !،” جان BELMAR رئیس پلیس به خبرنگاران گفت. «متهم با صورت و لباس پر از خون بر روی نیمکت نشسته بود و با خیال راحت کریستال میکشید .

این زن با مشاهده ی پلیس بلافاصله به اخته کردن شوهرش اعتراف کرد و فریاد زد من آلت تناسلی شوهرم را از کار انداختم!

رئیس پلیس سنت لوئیس شهرستان، جان BELMAR، این جرم و جنایت را به عنوان “یکی از وحشتناک ترین جنایتها در زندگی حرفه ای اش” توصیف کرد.

کریستینا اندرسون در حال حاضر با اتهام درجه اول حمله داخلی و تلاش به قتل نفس، و همچنین در اختیار داشتن مواد مخدر و متعلقات مواد مخدر روبرو است .با این حال، او را مجبور به انجام یک ارزیابی کامل روانی قبل از محاکمه اش کرده اند!

شوهر او در کمای مصنوعی قرار داده شده و در یک “وضعیت بحرانی” باقی مانده است،وی برای حداقل یک هفته در بیمارستان بستری است، اما آسیب وارده به اندام تناسلی اش دائمی است و نیاز به چندین عمل جراحی ترمیمی دارد !

منبع: سماتک

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما