هشدار / عکس های شخصی خود را از گوشی حذف کنید

رئیس پلیس فتا استان مرکزی از دستگیری فردی که با دروغ در خصوص در اختیار داشتن عکس های شخصی اقدام به اخاذی از کارفرمای خود نموده بود، خبر داد.

هشدار / عکس های شخصی خود را از گوشی حذف کنید

به گزارش اقتصاد صد،خبرگزاری میزان – به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، سرهنگ احسان آنقی رئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت: در پی مراجعه یک خانم اراکی به مجموعه پلیس فتا و ارائه شکایتی مبنی بر اخاذی اینترنتی صورت گرفته از ایشان ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که شخصی با ایجاد مزاحمت در اینستاگرام به وی اعلام داشته است که در قبال دریافت یک دستگاه تلفن همراه و ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد، تصاویر شخصی وی را محفوظ نگه خواهد داشت و در غیر این صورت اقدام به انتشار تصاویر شخصی شاکی خواهد کرد.

سرهنگ آنقی بیان کرد: اگرچه شاکی در اظهارات خود بیان داشت که تصویر خصوصی و نامناسبی در دسترس دیگران قرار نداده است اما از ترس آبرو و احتمال به سرقت رفتن اطلاعات و تصاویر از تجهیزات هوشمندش اقدام به تحویل تلفن همراه و ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد به شخص کلاهبردار کرده است.

وی افزود: اگرچه متهم در نحوه ارتباط با شاکی و تحویل اقلام از وی بسیار حرفه ای عمل کرده بود و سعی بر آن داشت که اثری از خود برجای نگذارد ، اما کارشناسان خبره این پلیس با استفاده از کوچک ترین سرنخ های موجود دست به کاری بزرگ زده و در کوتاه ترین زمان ممکن تا حدودی هویت متهم اصلی پرونده را شناسایی نمودند.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی افزود: در ادامه با اخذ اظهارات تکمیلی از شاکی پرونده و در کنار هم قرار دادن تکه های پازل پرونده ی اخاذی اینترنتی صورت گرفته متهم اصلی به هویت دقیق و مشخص شناسایی و معلوم گردید از کارگران مجموعه شاکی پرونده بوده است و پس از دستگیری ضمن اعتراف به عمل صورت گرفته در اظهارات خود بین داشت که به طمع پول و منافع مالی اقدام به ترساندن کارفرمای خود و دریافت وجه و تلفن همراه نموده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: تصاویر و اطلاعات شخصی خود را در تلفن همراه خود نگه داری نکنید و از به اشتراک گذاری تصاویر و اطلاعات شخصی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جدا خودداری نمایید.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما