عوامل خط رسانه‌ای تروریسم صهیونیستی در ایران را بشناسید

یکی از کارویژه‌های دشمن در زمان جنگ نظامی، تشکیل ستاد تبلیغات و عملیات روانی برای ایجاد شایعه در بین مردم و دامن زدن به اخبار و اطلاعات دروغ است تا علاوه بر موفقیت در میدان، افکار عمومی جامعه را هم زیر بمباران تبلیغاتی قرار دهند.

عوامل خط رسانه‌ای تروریسم صهیونیستی در ایران را بشناسید
به گزارش اقتصاد100، شایعه در زمان جنگ یا اخباری است که کاربرد تفرقه افکنانه دارد و یا دروغ‌های دلهره‌آور و رعب انگیز و یا شایعاتی که با تاکتیک‌های قطره چکانی، مرحله به مرحله ذهن افراد جامعه را درگیر می‌کند و به باور آنها تبدیل می‌شود.

در زمانی که منطقه غرب آسیا، روزهای پر التهابی را پشت سر می‌گذارد و دامنه نزاع  در حال گسترش است، ستاد عملیات روانی دشمن نیز با استفاده از افراد مشکوک در داخل یا خارج، درحال انتشار شایعات بی پایه و اساس و تفرقه افکنانه است.

در کمتر از 10 روز تا سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی که بزرگترین عملیات تاریخ نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بود، افرادی مانند عبدالرضا داوری درحال پمپاژ شایعه خسارت‌بار بودن این عملیات هستند تا ذهنیت جامعه را نسبت به نیروهای مقاومت فلسطینی بدبین کرده و همه حوادث تلخ روزهای اخیر را با طوفان‌الاقصی مرتبط بدانند.

اندکی از اطلاع از تاریخ و گذشته اسرائیل، نشان می‌دهد این دست حملات وحشیانه و یا ترورها بخشی از هویت این رژیم است و حتی پیش از آنکه طوفان‌الاقصایی وجود داشته باشد هم شاهد ترور رهبران مقاومت و یا حمله به غزه و لبنان بوده‌ایم.

ایجاد دوگانه حماس سنّی و حزب‌الله شیعه، القای جاسوس بودن شخصیت‌های رده اول مقاومت، ادعای معامله بر سر سید حسن نصرالله از سوی ایران که از زبان محمدعلی الحسینی عنصر معلوم الحال با سابقه جاسوسی برای اسرائیل ابراز شد و همه این دست شایعات را باید در پازل عملیات روانی رژیم صهیونیستی دید که در حال انتشار آن هستند.

اگرچه نمی‌توان از رسانه‌های غربی انتظار بیان واقعیت را داشت اما باید مقابل تکرار شایعات از طرف افرادی در داخل ایستاد؛ در همه کشورها قوانین سختی برای مقابله با شایعات به‌ویژه در شرایط جنگی وجود دارد تا مانع از ایجاد جو تفرقه و یا ارعاب در بین مردم شوند و در این شرایط حساس بلندگوی خواسته‌های دشمن نباشند. آیا قوه قضائیه به عملکرد امثال عبدالرضا داوری ورود نمی‌کند؟

انتهای پیام/

 
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما