شرکت حمل ونقل توکا

شرکت حمل ونقل توکا

شرکت حمل ونقل توکا (زیر مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری توکا فولاد) در سال 1370 به منظور حمل محصولات و ارائه خدمات شرکت های فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان و سایر شرکتهای بزرگ تولیدی، صنعتی و تجاری تاسیس گردید و بعنوان اولین شرکت حمل ونقل جاده ای کشور از سال 1382 با تایید سازمان بورس اوراق بهادار به شرکت «سهامی عام» تغییر ماهیت یافت و در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته گردید.

زیرساخت های قدرتمند و اصولی شرکت، که از برترین شرکت های حمل و نقل جاده ای در کشور می باشد موجب گردیده تا سازمان راهداری، پروانه فعالیت کشوری برای شرکت حمل و نقل توکا صادر نماید و مجوز صدور بارنامه در کل کشور را دارا باشد. طی یک دهه اخیر از میان 460 شرکت فعال در صنعت حمل‌ونقل استان اصفهان، شرکت حمل‌ونقل توکا همواره به ‌عنوان شرکت برتر در استان اصفهان برگزیده شده است.

غالب فعالیتهای شرکت را حمل مواد اولیه و محصولات صنعت فولاد تشکیل می دهد و با صنایع بزرگی مانند فولاد مبارکه اصفهان، فولاد سبا، ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب، فولاد سنگان و ... همکاری دارد. شرکت حمل و نقل توکا در استانهای اصفهان، خراسان رضوی، گیلان، و هرمزگان دارای شعب فعال بوده و در سایر نقاط کشور خدمات رسانی می نماید.              

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما