شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج‌ فارس

شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج‌ فارس

«نیم قرن سابقه درخشان در حمل و نقل»

شرکت حمل و نقل بین المللی گندم و آرد ایران (سهامی خاص) در تاریخ ۳۱ اردیبهشت۱۳۶۸ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در تاریخ ۱۶مرداد۱۳۶۸ شروع به فعالیت نمود. نام شرکت حمل و نقل بین‌المللی گندم و آرد به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۴آذر۱۳۸۳ به شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج‌فارس تغییر یافت. نوع شرکت از «سهامی‌خاص» به «سهامی عام» تغییر یافت و در تاریخ ۲۹خرداد۱۳۹۰ در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها‌ و مؤسسات غیر تجاری به ثبت رسید. همچنین، نام شرکت در تاریخ ۱ تیر۱۳۹۰ با شماره‌ی ۱۰۸۷۴ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده‌است.

با توجه به نتیجه‌ی اقدامات انجام شده و ارائه‌ی تعهدات لازم، نام این شرکت از تاریخ ۱۸ تیر۱۳۹۰ به عنوان چهارصد و شصت و یکمین شرکت پذیرفته شده در بخش «حمل و نقل زمینی»، گروه «سایر حمل و نقل زمینی» و طبقه‌ «حمل و نقل زمینی بار» با نماد «حفارس» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس با بیش از نیم قرن فعالیت مستمر در حوزه حمل کالاهای اساسی و استراتژیک کشور، با در اختیار داشتن تعداد ۴۰۰ دستگاه کشنده ملکی و همچنین  ۶۰۰دستگاه انواع یدک تریلی و همکاری با بیش از ۵۰۰۰ ناوگان تجاری خود مالک و ۳۱ شعبه در سراسر کشور و بیش از ۸۰ نمایندگی فعال که نشانگر شبکه گسترده حمل و نقلی آن بوده، در قالب یک شرکت توانمند سراسری لجستیکی نقش موثر و بسزایی در حمل و  توزیع محمولات در سطح داخلی و بین المللی داشته است. 

دارا بودن ۱۲۷ هکتار سایت عملیاتی در ترمینال مرکزی واقع در میدان نماز اسلامشهر، امکان ذخیره سازی ۳۲۰ هزارتن در انبار روباز و ۷۰ هزارتن در سیلوی مکانیزه فلزی و بهره گیری از کارشناسان متخصص در زمینه کنترل کیفی محصولات مجهز به مکنده تخلیه غلات، این مجموعه را در گسترش و توسعه بازارهای هدف و جلب رضایت مشتریان یاری می نماید.

نکته حائز اهمیت و متمایز اینکه، شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس با بهره گیری از سیستم جامع حمل و نقل هوشمند سراسری، با بکارگیری سامانه کارگونسبت به انجام تعهدات خود بصورت کاملا ایمن و به موقع به شرح ذیل اقدام می نماید.

  • ❚⯇ صدور بارنامه الکترونیک در سراسر کشور از طریق هوشمند سازی سامانه صدور بارنامه
  • ❚⯇ ردیابی لحظه ای وسایل نقلیه و رانندگان توسط بروزترین سیستم GPS و پیگیری کالاهای در حال حمل
  • ❚⯇ پوشش کامل بیمه مسئولیت حمل برای تمام کالاها و همچنین بیمه تکمیلی رانندگان.

این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه در امور حمل و نقل جاده ای داخلی و بین المللی کالا و در دهه اخیر توسعه لجستیکی اعم از انبارداری، تخلیه و بارگیری و برنامه ریزی حمل و نقل ترکیبی بر اساس خواسته های صاحبان کالا توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در بین مشتریان خود کسب نموده و خدمات گسترده و همه جانبه‌‌ای را در خصوص حمل و نقل کالاهای خشک و مایعات، با کیفیت مناسب ارائه نماید.

 هم اکنون حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در خصوص حمل کالاهای اساسی مانند گندم، برنج، روغن خوراکی و بالاخص آرد دارای رتبه ویژه ای در کشور بوده و بیش از ۷۰ درصد آرد تولیدی در کشور را بصورت حمل مویرگی به تولیدکنندگان و خبازان نان در کشور توزیع نماید، همچنین تناژ قابل توجهی از کالاهای اساسی یاد شده را از انبارها و مبادی ورودی کشور به نقاط تعیین شده توسط ارگانها و نهادهای ذی مدخل در کشور حمل نماید.

این شرکت با تمام توان و ظرفیت، آماده خدمات رسانی به صاحبان کالا و شرکتهای تولیدی و صنعتی در کلیه حوزه های حمل و نقل، حتی حمل و نقل ترکیبی (جاده‌ای، ریلی، دریایی) و همچنین امکان قبول مدیریت حمل و پذیرش کلیه مسئولیت های آن می باشد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما