گردنبند فیروزه مگان مارکل چه معنی دارد؟ + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100:گردنبند فیروزه ظریف مگان مارکل معنی دار است و معنای آن رسانه ای شد.

گردنبند فیروزه مگان مارکل چه معنی دارد؟ + عکس

معنای ویژه ای پشت سر جواهرات دوک وجود دارد که برای اولین نوزاد تازه متولد شده مورد استفاده قرار گرفته شده است. دو روز بعد از تولد وی، خانواده sussex از اولین حضور رسمی خود کناره گرفتند. مگان مارکل (Meghan Markle) لباس سفید خود را با نوع Trench از طراح لباس مردانه مستقر در لندن به نام Grace wales Bonner پوشید که با کفش های پاشنه بلند مورد علاقه اش ست کرد. او همچنین با گردنبند زیبای Jennifer meyer خود نمایی کرد که به نظر می رسد معنای بسیار خاصی دارد.

شناخته شده است که مگان پیام های خود را از طریق کمپانی خود ارسال کرده است و یکی از مهم ترین مواردی است که ممکن است شما در جواهراتی که او در اولین آرشیو کوچک استفاده کرد را از دست بدهید. اگر شما یک نگا دقیق به گردنبند دوک بندازید، جزئیاتی با سه تکه فیروزه دایره شکل را خواهید دید.

به گفته Heather Askinoise اعتقاد بر این است که فیروزه یک شفا دهنده بی نظیری است. او گفت که فیروزه یک سنگ قیمتی شگفت انگیز است هنگامی که می خواهید تمرکز را برای سلامتتان به ارمغان بیاورید دوست دارید به آن متصل شوید. فیروزه یک کریستال فوق العاده ای همانند یک مادر جدید است همانطور که گفته می شود نعمت هایی را به کسانی که از آن استفاده می کنند می دهد. طبق گفته سایت Energy muse زمانی که سنگ فیروزه بر روی سینه پوشیده شود انرژی شفا بخشی را در سراسر بدن منتقل می کند.

این حس را به مگان مارکل انتقال داده است که این سنگ را انتخاب کند. مگان قبلا تکه جواهراتی را از Jennifer meyer استفاده می کرد و گردنبندی از جنس mummy را پوشید.

کاملا امکان پذیر است که گردنبند او که دارای سه سنگ می‌باشد که یک هدیه ای از طرف پدر جدید، پرنس هری باشد و این مدل جواهرات فیروزه می تواند یک هدیه فوق العاده برای مادرتان در روز مادر باشد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما