اختصاصی اقتصاد 100/عضو هیات رئیسه مجلس تایید کرد

پشیمانی نمایندگان فایده ای دارد؟ / حواسشان نبود سن بازنشستگی را افزایش دادند!

اقتصاد100-عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص پشیمانی تعدادی از نمایندگان از رای دادن به مصوبه مجلس در خصوص افزایش سن بازنشستگی گفت: برخی نمایندگان با مخالفت اجتماعی مواجه شده اند و طبیعی است که نمی خواهد بر خلاف نظر مردم کاری انجام دهند.

پشیمانی نمایندگان فایده ای دارد؟ / حواسشان نبود سن بازنشستگی را افزایش دادند!

روح اله متفکرآزاد نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاداتی در احکام برنامه ارائه می شود وسپس ابعادش بررسی می شود، حالا ممکن است نماینده ای حواسش نباشد وبه آن رای بدهد ،ولی باید حواس نمایندگان جمع باشد و بنده این امر را کتمان نمی کنم.

وی با اشاره به اینکه با دقت و تمرکز کافی به مصوبه افزایش سن بازنشستگی رای مخالف داده تصریح کرد:بعد از رای مجلس برخی نمایندگان با مخالفت اجتماعی مواجه شدند وطبیعی است  نمی خواهند بر خلاف نظر مردم کاری انجام دهند واگر به اشتباه خود اذعان کردند بخاطر نظر مردم است .

وی افزود:خوشبختانه در مصوبه مجلس ،تبصره ای وجود دارد که بازنشستگی را اختیاری می کند ومردم نباید نگران باشند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه چرا نمایندگانی که رای موافق دادند الان پشیمان شده اند گفت: این را باید از خودشان بپرسید.

نماینده تبریز در مورد اینکه چرا نمایندگان دقت عمل ندارند تصریح کرد: نمی دانم.  

وی در مورد اینکه آیا فشار اجتماعی حوزه انتخابیه منجر به پشیمانی نمایندگان از تصمیمشان شده گفت: ممکن است این باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس در مورد سرانجام مصوبه افزایش سن بازنشستگی تاکید کرد: این ماده چون تبصره اختیاری بودن دارد احتمال می دهم  خلاف شرع تشخیص داده نشود، اما نهایتا تصمیم با شورای نگهبان است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما