برخورد عجیب بازیکن پرسپولیس با یک هوادار / خودتو به من نمال!

اقتصاد 100- تعدادی از پرسپولیسی‌های ساکن آبادان برای دیدن بازیکنان پرسپولیس راهی هتل محل اقامت این تیم شدند. این افراد به محض دیدن بازیکنان محبوبشان شروع به گرفتن عکس یادگاری با آن‌ها کردند ولی یکی از این هواداران با اقدام عجیب یکی از بازیکنان پرسپولیس مواجه شد.

برخورد عجیب بازیکن پرسپولیس با یک هوادار / خودتو به من نمال!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، پرسپولیس درحالی باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود که اعضای این تیم چند ساعت قبل از شروع بازی هتل اقامت خودشان را ترک کردند تا راهی ورزشگاه محل برگزاری این دیدار شوند. معمولا وقتی پرسپولیس و استقلال برای انجام بازی‌های خود راهی شهرستان‌های مختلف می‌شوند، هواداران برای دیدن بازیکنان و گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان و مربیان به جلوی درب هتل محل اقامت آن‌ها می‌آیند تا بازیکنان مورد علاقه شان را ببینند و با آن‌ها عکس بگیرند.

این اتفاق امروز هم رخ داد و تعدادی از پرسپولیسی‌های ساکن آبادان برای دیدن بازیکنان پرسپولیس راهی هتل محل اقامت این تیم شدند. این افراد به محض دیدن بازیکنان محبوبشان شروع به گرفتن عکس یادگاری با آن‌ها کردند ولی یکی از این هواداران با اقدام عجیب یکی از بازیکنان پرسپولیس مواجه شد. ماجرا از این قرار بود که یک هوادار برای عکس گرفتن با مهدی عبدی، جلوی مهاجم جوان سرخ پوشان را گرفت و عبدی هم به احترام این هوادار ایستاد تا با او عکس بگیرد.

این هوادار هم از روی علاقه‌ای که به عبدی داشت، می‌خواست عبدی را بغل کند تا به این شکل احساسش را به مهاجم شمالی پرسپولیس نشان دهد. در همین حین عبدی که خیلی از این کار خوشش نیامده بود، از هوادار مورد اشاره درخواست کرد که او را بغل نکند چرا که او این کار را دوست ندارد.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما