انتقام مرد کافه دار بعد از نه شنیدن / با عکس های آن زن 2 میلیارد اخاذی کرد

اقتصاد100: رئیس پلیس فتا استان خوزستان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت در فضای مجازی، خبر داد‎.

انتقام مرد کافه دار بعد از نه شنیدن / با عکس های آن زن 2 میلیارد اخاذی کرد

به گزارش اقتصاد100: سرهنگ کارگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در رابطه با این ‌خبر بیان کرد: شاکی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و گفت: شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ایجاد پیجی جعلی نموده و با تهدید و انتشار تصاویر خصوصی و اخاذی مبلغی حدود 2 میلیارد ریال از اینجانب باعث هتک حیثیت و آبروی من شده است لذا موضوع بصورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات و تشکیل پرونده اولیه و با انجام اقدامات فنی و تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا متهمه  مورد شناسایی قرار گرفت و با ‌هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهمه قبلا چندین مرتبه به محل کار شاکی (کافه) مراجعه نموده و با جلب اعتماد شاکی گوشی وی را در اختیار گرفته و فیلم و تصاویر خصوصی شاکی را  استخراج  کرده و اقدام به ایجاد پیج جعلی با نام و مشخصات شاکی نموده است و زمانی که ارتباط بین شان قطع می گردد با تهدید به انتشار تصاویر از شاکی اخاذی نموده است.

وی ادامه داد: متهمه طی بازجویی‌های به عمل امده اظهار داشته به دلیل مخالفت خانواده شاکی با ازدواج آنها و با انگیزه انتقام جویی اقدام به ایجاد پیج جعلی و انتشار تصاویر خصوصی از شاکی نموده است.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه سهل‌انگاری و کم‌توجهی به هشدارهای پلیس فتا همچنان قربانی می‌گیرد هشدار داد و گفت: پلیس فتا با افرادی که در فضای مجازی اقدام به اخاذی می کنند، برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت .

رئیس پلیس فتا استان خوزستان به شهروندان و کاربران فضای مجازی توصیه کرد: در صورت مشاهده مصادیق جرائم ‌سایبری مراتب را به پلیس فتا محل سکونت خود اطلاع داده و یا از طریق سایت پلیس فتا به آدرس ‌www.cyberpolice.ir ‎‌ بخش ‌فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند‎.‎

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما