فراخوان عمومی تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی / تنها چند روز دیگر فرصت دارید
اقتصاد100: شرکت پژوهش و توسعه ناجی در راستای توسعه دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) از کلیه افراد واجد شرایط که آمادگی ایجاد دفتر و ارائه خدمات را دارند، دعوت به همکاری مینماید.
به گزارش اقتصاد100: متقاضیان عزیز با مطالعه شرایط و ضوابط تأسیس و مدیریت دفاتر و قبول آنها میتوانند از تاریخ 10 تا 20 مهرماه 1401 به صورت الکترونیکی نسبت به ثبتنام در فراخوان شهرهای زیر از طریق لینک ثبتنام موجود در انتهای همین صفحه اقدام نمایند.
ردیف |
استان |
شهر |
1 |
اصفهان |
زیار |
2 |
تهران |
فاز 1 اندیشه |
3 |
تهران |
اسلامشهر |
4 |
زنجان |
زنجان |
5 |
البرز |
کرج |
6 |
آذربایجان شرقی |
لیلان |
7 |
آذربایجان شرقی |
ورزقان |
8 |
مازندران |
مرزن آباد |
9 |
ایلام |
چوار |
10 |
چهارمحال و بختیاری |
هفشجان |
11 |
فارس |
اوز |
12 |
فارس |
بنارویه |
13 |
خراسان رضوی |
رشتخوار |
14 |
خراسان رضوی |
جغتای |
15 |
خوزستان |
لالی |
شرایط و ضوابط اداره دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی
- مدیریت و مسؤولیت کلیه هزینههای دفاتر از قبیل آب، برق، مالیات، حقوق کارکنان، اجاره بها، دکوراسیون، تجهیزات سخت افزاری، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، عوارض و ... بر عهده مدیران دفاتر میباشد.
- نکته: هیچگونه اعتباری برای ارائه تسهیلات یا وام به مدیر دفتر وجود ندارد.
- فضای مورد قبول برای تأسیس دفتر باید بر اساس استانداردهای تعیین شده از طرف شرکت پژوهش و توسعه ناجی باشد.
- کارکنان دفاتر میبایست دارای بیمه تأمین اجتماعی بوده و مدیر دفتر باید کلیه حقوق مربوطه را مطابق قوانین اداره کار پرداخت نماید.
- تعداد کاربران متناسب با خدمات و حضور مشتری در دفتر میباشد.
- هر کاربر برای ارائه خدمت نیاز به یک رایانه رومیزی به همراه کلیه لوازم جانبی آن دارد.
- تأمین تمامی تجهیزات فنی (رایانه و لوازم جانبی آن، اسکنر، پرینتر، تجهیزات امنیتی و غیره) مطابق دستورالعملهای فنی، برعهده مدیر دفتر میباشد.
- حضور تمام وقت مدیر دفتر در دفتر الزامی است.
شرایط عمومی دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی
- داشتن تأهل
- بومی محل مورد تقاضا
- دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی
- دارا بودن اطلاعات پایه مهارت با کامپیوتر ICDL
- تدین به دین مبین اسلام
- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی(ویژه آقایان)
- تابعیت و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
- نداشتن سابقه محکومیت مؤثر و محرومیت از حق خدمات دولتی
- حداقل سن داوطلب کمتر از 30 سال و حداکثر بیشتر از 65 سال نباشد
- عدم اشتغال
- نداشتن فساد مالی، اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان
- نداشتن سابقه سوء امنیتی و عضویت و وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی ضدانقلاب، معاند و غیرقانونی
- برخوردار بودن از سلامت روحی و روانی
شرایط اختصاصی (امتیازات) دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی
پذیرش افراد براساس امتیازات کسب شده آنها میباشد. مواردی که دارای امتیاز است به طور خلاصه شرایط اکتساب به شرح زیر می باشد:
نکته: امتیازات کسب شده متقاضیان در شهر با هم سنجیده شده و منتخبین افرادی هستند که بالاترین امتیاز را در آن شهر کسب کنند.
- مدرک تحصیلی: مدارک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا دانشگاههای نیروهای مسلح مورد پذیرش میباشد.
- دارا بودن مهارتهای رایانه: مهارت هفتگانه رایانه (ICDL) که مدرک آن توسط مراکز معتبر صادر شده باشد. مراکز معتبر، مراکزی هستند که دارای مجوز از سازمان فنی و حرفهای کشور یا معاونت مدیریت و برنامهریزی ریاست جمهور باشند.
- سابقهی کار مدیریتی: سابقهی مدیریتی برابر احکام صادره در مراکز دولتی به صورت هم تراز با نیروهای مسلح تطبیق و محاسبه میشود. قابل ذکر است، سوابق مدیریتی شرکتهای عمومی غیر دولتی پس از احراز سابقه و دارا بودن شرایط تطبیق بلامانع است سابقه مدیریتی شرکتهای خصوصی نامعتبر و غیر معروف مورد تأیید نمیباشد.
- سابقهی جانبازی: سابقهی جانبازی باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد. رأی کمیسیون پزشکی ملاک سابقه جانبازی و درصد جانبازی نمیباشد.
- سابقهی آزادگی: سابقهی آزادگی باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد.
- خانواده شهید: مستندات خانواده شهید صرفاً از بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد قبول میباشد.
- ح) سابقهی بسیجی: سابقهی بسیجی فعال بر اساس آییننامه بسیج که تأیید آن توسط مراکز ذیربط تعیین میگردد و صرفاً با فرم استاندارد مورد تأیید میباشد.
- ط) سابقهی رزمندگی: رزمندگان و اعضای خانوادههای درجه یک آنها دارای شرایط امتیازی رزمنده میباشند.
ارسال نظر