توهین الیکا عبدالرزاقی به مریم حیدرزاده و عذرخواهی او + عکس و بیوگرافی مریم حیدرزاده

بیوگرافی مریم حیدرزاده شاعر و ترانه سرای نابینای ایرانی را مشاهده میکنید.

توهین الیکا عبدالرزاقی  به مریم حیدرزاده و عذرخواهی او + عکس و بیوگرافی مریم حیدرزاده

بیوگرافی مریم حیدرزاده

مریم حیدرزاده متولد ۲۹ آبان ۱۳۵۶ نقاش ٬ نویسنده ٬ شاعر و ترانه‌سرای ایرانی است. دو خواهر بنام های نرگس و مرضیه و یک برادر دارد پدر او بازنشسته ارتش و مادرش کارمند است. او اصالتا اهل شهر تاریخی عقدا در استان یزد است و همیشه به عقدایی بودنش افتخار میکند.

مریم حیدزاده

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی متولد ۱۸ مرداد ۱۳۵۸ در رامسر، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل آموزشگاه سمندریان است و مدرک کارشنا‌سی ادبیات نمایشی دارد.

الیکا عبدالرزاقی در سن ۳۳ سالگی با امین زندگانی ۴۰ ساله در تئاتر آشنا شد و نامزد کرد و در سال ۱۳۹۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

عذرخواهی الیکا عبدالرزاقی از مریم حیدرزاده

چندی پیش اقدامی ناپسند در برنامه دورهمی توسط الیکا عبدالرزاقی صورت گرفت و این بازیگر با مریم حیدرزاده شاعر توانمند کشورمان شوخی کرد که مورد پسند همگان نبود.

الیکا عبدالرزاقی

عبدالرزاقی در صفحه شخصی خود از این شاعر توانمند کشورمان عذرخواهی کرد و نوشت:

چندی پیش در برنامه دورهمی در قسمتی از نمایش ترانه ای رو قرار بود بخونم که پیشنهاد دادم به شیوه ای این کارو بکنم که این سال ها خیلی ها به تقلید از ترانه سرای نازنینمون مریم حیدرزاده عزیز انجام میدن یعنی در واقع خیلی ها سعی کردند به سبک ایشون و حتی با تقلید از صدای ایشون شعر یا ترانه رو روخوانی کنند و تصمیم گرفتیم به این شکل با این شیوه خواندن شوخی کنیم اما بعد از پخش برنامه متاسفانه باخبر شدم که عزیز دل ما بانوی نازنین مریم حیدرزاده عزیز از این حرکت بنده مکدر شدند. مریم جان ما، عزیز دل، من که با شعرهای شما عاشق شدم منکه تمام شعرهاتونو با اون صدای ظریف و پراحساستون هنوز روی نوار کاست دارم و از فن های قدیمی شما هستم چطور میتونم شما یا اشعارتون یا صداتونو به تمسخر بگیرم.؟

مریم بانو قصد ما شوخی بود آن هم نه با شخص شما که با دنباله رو ها کسانی که از سبک شما وام گرفته اند در اجرای آثار خود یا دیگران که از حق نگذریم شما چاره ای برای این عزیزان باقی نگذاشتید بسکه زیبا گفتید و زیبا خواندید در هر حال من کمترین از شما نازنین عذرخواهی میکنم و سر تعظیم فرود میارم در برابر شما عزیز ستودنی.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما