عکس ها و اسامی بازیگران زن و مرد معروف دهه 50+ بیوگرافی خواندنی

در ادامه این مطلب به سراغ بازیگران مرد سینمای ایران که دهه پنجاه متولد شده اند می رویم. با ما همراه باشید.

عکس ها و اسامی بازیگران زن و مرد معروف دهه 50+ بیوگرافی خواندنی

احمد مهران فر

احمد مهران‌فر از بازیگران مرد دهه ۵۰ (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۵۴) است و بعد از گرفتن مدرک لیسانس، از سال ۱۳۷۸ به طور حرفه‌ای کار تئاتر را شروع کرد. احمد مهرانفر در ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ خبر ازدواجش با مونا فائز پور را به طور رسمی اعلام کرد.

آرش مجیدی

آرش مجیدی از بازیگران مرد دهه ۵۰ (زاده ۷ اردیبهشت ۱۳۵٣ در آباده) است. آرش مجیدی با میلیشیا مهدی نژاد ازدواح کرده و صاحب یک دختر بنام میشا هستند.

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی (۱۹ مهر ۱۳۵۸) بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان ایرانی است.  خبر ازدواجش با آناهیتا درگاهی را به صورت رسمی اعلام کرد. او در یکی از گفتگو‌ها درباره نحوه آشنایی‌شان گفت: با هم دوست بودیم و بعد از مدتی ازدواج کردیم. البته قبل از آن در برنامه‌ی تلویزیونی گپ او از ازدواجش با شخص دیگری خبر داد. تحقیقات حاکی بر این است که او به عنوان تجربه‌ی دوم با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده است.

امیر جعفری

امیر جعفری از بازیگران مرد دهه ۵۰ (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) است. همسر او ریما رامین‌فر از بازیگران سینما و تئاتر است. امیر فرزند نهم خانواده جعفری، اصالتا ترک زنجان است و ۷ خواهر و ۳ برادر دارد. امیر جعفری به مادرش بسیار علاقه دارد و همیشه در پست‌هایی که به اشتراک می‌گذارد از دعای خیر مادرش که همیشه بدرقه راهش بوده، صحبت می‌کند. او لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه دارد.

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی از بازیگران مرد دهه ۵۰ در ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ متولد شده است. امیرحسین رستمی در سال ۱۳۷۸ با خانم پوراندخت الستی ازدواج کرد و یک پسر به نام ارشیا دارد. این زوج از طریق یکی از دوستان دانشگاهی به هم دیگر معرفی شده اند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند.

بهرنگ علوی

بهرنگ علوی (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۹) بازیگر اهل ایران است. او دیپلم افتخار بازیگری مرد از سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر فجر را برای نمایش زبان اصلی دریافت کرد.

بهرام رادان

بهرام رادان از بازیگران مرد دهه ۵۰ (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران) خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ بود که بهرام رادان، خبر ازدواجش با مینا مختاری، فشن بلاگر و طراح لباس معروف در فضای مجازی را رسانه‌ای کرد. گفته می‌شود بهرام از سه سال قبل با این خانم در رابطه عاشقانه بوده و درنهایت تصمیم به علنی کردن رابطه خود گرفتند.

بهنام تشکر

بهنام تشکر از بازیگران مرد دهه ۵۰ در ۴ بهمن ۱۳۵۵ در بندر انزلی، در یک خانواده آذری‌تبار اردبیلی به دنیا آمد و دوران کودکی‌اش را در شهر هشتپر گذراند. هنام تشکر یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون است که در سال های اخیر توانسته بسیار خوش بدرخشد.

بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه‌خواه یکی دیگر از بازیگران مرد دهه ۵۰ (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۲) و فارغ‌التحصیل در رشتهٔ نقاشی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد. بیژن بنفشه خواه در سال ۱۳۸۸ ازدواج کرد. او اکنون دو فرزند با نام‌های امیرعلی و یاسمین است. یکی از حواشی جالبی که راجع به زندگی بیژن بنفشه خواه وجود دارد، این است که سن فرزند بزرگش یعنی امیرعلی با تاریخ ازدواجش همخوانی ندارد و گفته می‌شود شاید این فرزند را از همسر سابق خود دارد.

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر از بازیگران مرد دهه ۵۰ (زاده‌ ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران)و کارگردان و مدرس تئاتر، نقاش ، نمایشنامه‌نویس و مترجم ایرانی است.

او در یک خانواده ۴ نفری بزرگ شده و یک برادر به نام بهرام دارد. این بازیگر، دارای تحصیلات دانشگاهی است و مدرک کارشناسی رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی حمید سمندریان را دارد.

پژمان بازغی

پژمان بازغی از بازیگران مرد دهه ۵۰ (زادهٔ ۱۹ مرداد ۱۳۵۳، تهران) و مجری اهل ایران است. پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا برمی‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. همسر سابق او مستانه مهاجر تدوین‌گر سینما بوده است و نفس بازغی فرزند این ازدواج است.

پژمان جمشیدی 

پژمان جمشیدی از بازیگران مرد دهه ۵۰ (زاده ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران) بازیکن فوتبال پیشین اهل ایران است در خانواده‌ای فرهنگی به دنیا آمد. پدر وی دبیر زیست و زمین‌شناسی بود و مادرش معلم دبستان بود. او یک برادر بزرگ‌تر از خود به نام هومن جمشیدی (متولد ۵۳) و یک خواهر کوچک‌تر از خود به نام مامک (متولد ۶۱) دارد.

حامد بهداد

حامد بهداد از بازیگران مرد دهه ۵۰ (زادهٔ ۲۶ آبان ۱۳۵۲) و خواننده اهل ایران است. وی دارای تحصیلات لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. وی برای نخستین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای آن کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

سام درخشانی

سام درخشانی از بازیگران مرد دهه ۵۰ (زاده ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران) است. او دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی پسر بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام “پانته آ” و یک برادر به نام “شهریار” دارد.

سام درخشانی نیز مانند خیلی دیگر از هنرمندان برای به دنیا آوردن فرزندش به خارج از کشور سفر کرد. برکه دختر سام درخشانی و همسرش عسل امیر پور در سال ۱۳۹۶ به دنیا آمد.

شهاب حسینی

سید شهاب حسینی از بازیگران مرد دهه ۵۰ در ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ به دنیا آمد. او اولین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. وی کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی در رادیو آغاز کرد و سپس در برنامه‌ ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد.

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست یکی دیگر از بازیگران مرد دهه ۵۰ در ۲۷ اسفند ۱۳۵۱ در رشت متولد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. شهرام حقیقت دوست بازیگری را از سال ۱۳۷۳ و با پسر کارون «امیر دژاکام، ۱۳۷۳» شروع کرد و با بازی در مجموعه تلویزیونی مهر خوبان «یوسف سیدمهدوی، ۱۳۷۴» به تلویزیون آمد. اولین تجربه سینمایی شهرام حقیقت دوست بازی در نقش کوتاهی در فیلم درخت گلابی «داریوش مهرجویی، ۱۳۷۶» است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما