همه چیز درباره ازدواج و طلاق مینا لاکانی بازیگر سابق ایرانی + عکس ها و بیوگرافی

بیوگرافی مینا لاکانی را مشاهده می کنید.

همه چیز درباره ازدواج و طلاق مینا لاکانی بازیگر سابق ایرانی + عکس ها و بیوگرافی

بیوگرافی

مینا لاکانی در سال 1348 درتهران متولد شد و با بازی در تئاتر هملت به کارگردانی دکتر قطب الدین صادقی وارد عرصه ی بازیگری شد. پس از آن با فیلم «پرواز را به خاطر بسپار» به کارگردانی حمید رخشانی اولین تجربه ی سینمائی خود را پشت سر گذاشت. او در سال ۱۳۷۳ برای بازی در فیلم سینمایی دیدار، برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شد.

مینا لاکانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مینا لاکانی می‌توان به بازیگری در سریال ترانه مادری، سریال آخرین گناه و فیلم دیدار اشاره کرد.

مینا لاکانی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1371 در فیلم پرواز را به خاطر بسپار به کارگردانی حمید رخشانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ترانه مادری، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مینا لاکانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون خسرو شکیبایی، پردیس افکاری، فتحعلی اویسی و ژاله علو را تجربه کرد.

ازدواج

مینا لاکانی در زندگی مشترک تجربه ناموفقی داشت وی پس از همبازی شدن با امین زندگانی در فیلم «زن شرقی» با وی ازدواج کرد اما این ازداوج دوامی نداشت و درنهایت به طلاق منجر شد.

مینا لاکانی

مهاجرت

مینا لاکانی در سال 1390 ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد و در شبکه voa با پوششی نامتعارف ظاهر شد و در گفتگویی دلیل مهاجرت خود را مخالفت با دولت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد. او همچنین در راستای اهداف این شبکه عمل کرد و خود را مدافع حقوق ملت ایران دانست. به لحاظ هنری نیز، لاکانی در خارج از کشور کارنامه به خصوصی از خود به جای نگذاشت و به نوعی استعداد کسی که روزگاری سیمرغ بلورین بهترین بازیگر را در کارنامه داشت در خارج از کشور به هدر رفت.

مینا لاکانی



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما