عمرا اگر می دانستید سیما تیرانداز همسر سابق این مرد سرشناس بود + عکس ها و بیوگرافی

سیما تیرانداز، بازیگر مشهور ایرانی که با ایفای نقش در سریال‌های «دودکش» و «ستایش» به شهرت رسیده‌ است.

عمرا اگر می دانستید سیما تیرانداز همسر سابق این مرد سرشناس بود + عکس ها و بیوگرافی

سیما تیرانداز متولد 9 شهریور 1349 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است. آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال 1367 با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد.

سیما تیرانداز:‌ «ستایش» در ادامه بهتر می‌شود - ایسنا

آغاز فعالیت هنری و تحصیلات

سیما تیرانداز در 9 شهریور 1349 در تهران متولد شد. علاقه او به هنر از دوران کودکی آغاز شد و با حضور در کلاس‌های بازیگری، قدم در این عرصه گذاشت. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کارگردانی و بازیگری به پایان رساند.

سیما تیرانداز فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 1366 با بازی در سریال «آئینه» آغاز کرد. پس از آن در سریال‌های پرمخاطبی چون «زندگی»، «وکلای جوان»، «بی بی یون»، «دومین انفجار» و... ایفای نقش کرد. اما اوج شهرت او به نقش‌آفرینی در سریال «نرگس» بازمی‌گردد.

زندگی شخصی

سیما تیرانداز تاکنون دو بار ازدواج کرده است. اولین ازدواج او با ناصر هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون بود که به جدایی انجامید. سپس با مجید نصیری جوزانی، بازیگر و کارگردان سینما ازدواج کرد و ثمره این ازدواج پسری به نام رایان است.

۲ قاب دیدنی از سیما تیرانداز در کنار همسرانش !

ناصر هاشمی همسر اول سیما تیرانداز

 

مجید جوزانی همسر سیما تیرانداز کیست ؟ + بیوگرافی مجید جوزانی - مجله کولاک

مجید جوزانی همسر دوم سیما تیرانداز

بیوگرافی سیما تیرانداز و زندگی با پسرش+ عکس و فیلم ها

رایان پسر سیما تیرانداز

سیما تیرانداز

آثار شاخص سیما تیرانداز

از جمله آثار شاخص سیما تیرانداز می‌توان به سریال‌های «نرگس»، «ستایش»، «دل» و فیلم‌های سینمایی «هامون»، «سایه‌های هجوم»، «آتش بس»، «طلا» اشاره کرد.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما