سیرتا پیاز زندگی صدف اسپهبدی سهیلا فیلم هتل + بیوگرافی و عکس های خانم بازیگر

بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر توانمند سینمای ایران را مشاهده می کنید.

سیرتا پیاز زندگی صدف اسپهبدی سهیلا فیلم هتل + بیوگرافی و عکس های خانم بازیگر

صدف اسپهبدی بازیگر سینما و تلویزیون 15 بهمن 1372 در تهران متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد و مجرد است. او در یک خانواده 4 نفره زندگی می کند و پدرش «حمید اسپهبدی » ، مادر او «حمیرا بیرامی» و تنها خواهرش پزشک می باشد.

133

این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد  و مجرد است. او در یک خانواده 4 نفره زندگی می کند و پدرش «حمید اسپهبدی» ، مادر او «حمیرا بیرامی» و تنها خواهرش پزشک می باشد.

134

مادر صدف اسپهبدی 

صدف اسپهبدی فعالیت هنری خود را از سال 1395 با حضور در فیلم کوتاه وتاه «dystopia» (دیستوپیا) به کارگردانی سپهر کشن فلاح شر آغاز کرد و با نقش آفرینی در اولین فیلم نیمه بلند خود به نام «راحانا» به کارگردانی کاظم دانشی در سال 1395، تجربه ای متفاوت بدست آورد و این همکاری منجربه حضور او در فیلم علفزار با همین کارگردان شد.

او در نمایش چیزی شبیه زندگی به کارگردانی علیرضا مهران نیز به روی صحنه تئاتر رفته است.

135

صدف اسپهبدی در نمایش « چیزی شبیه زندگی»

این بازیگر جوان در فیلم راحانا  ایفاگر نقش دختر تک تیرانداز سوری بنام راحانا بود که موفق به هلاکت رساندن تعداد زیادی از نیروهای داعش شده بود. صدف اسپهبدی در این فیلم با بازیگرانی همچون علیرضا مهران و محسن صادقی همکاری نمود.

صدف اسپهبدی  با مجموعه طنز »سفر در خانه» در کنار بازیگرانی همچون حسن  پورشیرازی و بهنوش بختیاری در سال 1396 به شبکه نسیم راه یافت و در سال بعد به عنوان مجری ، اجرای برنامه «همیشه خونه» را در کنار فرهاد جم در شبکه آموزش بر عهده گرفت.

این بازیگر جوان و خوش آتیه در سال 1398 به جمع بازیگران سریال «دلدار» پیوست و در همین سال تجربه بازی در فیلم الف امنیت» در کنار بازیگرانی همچون علیرضا جلالی تبار و حمیدرضا هدایتی را به کارنامه هنری خود افزود.

تصویری از تفاوت چهره باورنکردنی صدف اسپهبدی بازیگر فیلم سینمایی علفزار بعد از بازی در این فیلم را ببینید. صدف اسپهبدی با ایفای نقش به عنوان یک زن معتاد حسابی توجهات را به خمد جلب کرد و انتشار تصویر او بدون گریم در فضای مجازی با واکنش‌های بسیار مثبتی همراه بوده است.

صدف اسپهبدی



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به ظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما