عکس های جنجالی از روشنک گرامی بازیگر ایرانی + بیوگرافی جالب

بیوگرافی جالب و خواندنی روشنک گرامی را مشاهده کنید.

عکس های جنجالی از روشنک گرامی بازیگر ایرانی + بیوگرافی جالب

روشنک گرامی متولد اول مهر ۱۳۶۲ و بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فعالیت هنری و بازیگری خود را با حضور در سریال فاصله ها آغاز نمود. اوج کار روشنک گرامی در فیلم سینمایی قاعده تصادف بود که آن فیلم در جشنواره فجر 31 برنده جوایز متعددی شد و در آن فیلم به خوبی دیده شد. او همچنین در فیلم سینمایی هلن نیز ایفای نقش داشته است.

روشنک گرامی در سال 85 کارگردانی تئاتر قبول شده است و در سال 87 هم کارگردانی کرده است که به گفته خودش در این راه موفق نبوده است.

بیوگرافی روشنک گرامی + عکس و تصاویر جدید

بیوگرافی روشنک گرامی و همسرش

به گفته خودش در 18 سالگی وارد دانشگاه سوره شد و لیسانس مهندسی معماری گرفت و در سال 1385 در 23 سالگی در رشته تئاتر وارد دانشگاه آزاد شد.

وی فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره و لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد می باشد.

این بازیگر محبوب بجز بازیگری در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد و علاقه زیادی به موسیقی دارد. روشنک گرامی ازدواج نکرده و مجرد است.

آخرین خبر | چهره ها/ تست گریم خفن روشنک گرامی

علایق شخصی روشنک گرامی

این خانم بازیگر در خصوص علایقش میگوید هر وقت که آزاد باشم طراحی می کنم و لباس های دست دوز درست می کنم که بیشتر آنها به درد پوشیدن در زندگی عای نمی خورد و در واقع آرت فشن محسوب می شوند.

در ادامه درباره علاقه اش به موسیقی میگوید : موسیقی خیلی حالم را خوب می کند من تار ، ساکسیفون ، عود ، پیانو می نوازم و نواختن و گوش دادن موسیقی سرحالم می کند.

روشنک گرامی در باره بازیگران مورد علاقه خود نیز میگوید:

فرهاد اصلانی بنظرم مثل مریل استریپ میمونه که مرز بین بازیگر زن و مرد را برداشته و در بین خانم ها بازی ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا را دوست دارم.

بیوگرافی کامل روشنک گرامی و همسرش + عکس و تصاویر جدید

ماجرای تصادف شدید روشنک گرامی

وی سال 93 در یکی از خیابان های تهران تصادف شدیدی کرد که باعث شد گرامی چند هفته در بیمارستان بستری شود. روشنک گرامی درباره تصادفش میگوید :

ماجرای تصادف وحشتناک من که در سال 93 هنگام خروج از پارکینگ منزل در محله اکباتان تهران تصادف شدیدی رخ داد که باعث شد چندین هفته را در بیمارستان سپری کنم.

متأسفانه هنگام خروج از پارکینگ منزلمان در اکباتان با خودرویی تصادف کردم و بر اثر شدت جراحت وارده همان لحظه به بیمارستان منتقل شدم و در همان روز نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتم.

بیوگرافی کامل روشنک گرامی و همسرش + عکس و تصاویر جدید

بیوگرافی کامل روشنک گرامی و همسرش + عکس و تصاویر جدید



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به ظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما