روش کلاهبرداری از مشترکان خوش حساب

خوش حسابی که بازنده خوش حسابی شد.

روش کلاهبرداری از مشترکان خوش حساب

به گزارش اقتصاد 100 ،رئیس پلیس فتا کرمان از شناسایی و دستگیری فردی که با تماس تلفنی به بهانه اهدای جایزه خوش حسابی در پرداخت قبوض تلفن ثابت و همراه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبرداد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ محمد رضا رضایی، در خصوص این پرونده گفت: در پی شکایت شهروند مسن کرمانی مبنی بر اینکه با هدف دریافت جایزه نقدی مبلغ 100 میلیون ریال از حساب وی  به صورت غیر مجاز برداشت شده است، موضوع را در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت طی تماس تلفنی، شخصی ناشناس من را برنده هدایای نقدی مشترکان خوش حساب معرفی کرد که پس از جلب اعتماد و دریافت شماره کارت به بهانه ارسال شناسه واریز، کد های پیامک شده را دریافت و کل موجودی حساب که مبلغ 100 میلیون ریال بود را برداشت کرد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های اولیه مشخص می شود، متهم با  ورود به اینترنت بانک شاکی از طریق دریافت کدهای ارسالی ابتدا مبلغ 70 میلیون ریال به حساب شاکی واریز و سپس اقدام به برداشت مبلغ واریزی خود و همچنین موجودی کل حساب می کند که نهایتاً کارشناسان با اقدامات تخصصی و فنی خود موفق به شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار می شوند.

سرهنگ رضایی به شهروندان توصیه کرد: مراقب تماس هایی با عنوان برنده شدن جایزه باشند و برای در امام ماندن از سوی مجرمان سایبری تحت هیچ شرایطی مشخصات کارت بانکی، رمز آن و کدهای دریافتی را در اختیار فرد دیگری قرار ندهند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما