کلاهبرداری باوعده سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال

رییس پلیس فتا استان هرمزگان از کلاهبرداری باوعده سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال خبر داد .

کلاهبرداری باوعده سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از سایت پلیس ،رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسای فردی که با ایجاد سایت ارزدیجیتال اقدام به کلاهبرداری ازشهروندان می نمود ، خبرداد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان‌گفت: با مراجعه چندتن ازشهروندان به این پلیس‌ مبنی برسرقت موجودی کیف پول الکترونیکی آن‌ها، موضوع بصورت ویژه دردستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند مدتی قبل به‌قصد سرمایه گذاری و کسب سود اقدام به خرید ارز دیجیتال نمودند ولی پس از مدتی متوجه ‌به سرقت رفتن موجودی حسابشان شدند.‌

این مقام مسئول بیان داشت: باتوجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی و بررسی‌های اولیه مستندات دیجیتالی ارائه شده  وانجام اقدامات تخصصی ، فرد مورد نظر مورد شناسایی قرار گرفت .

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته محل اختفای متهم شناسایی شد که با توجه به اینکه در یکی از استانهای دیگر مشغول فعالیت بوده  بصورت نیابتی با کسب مجوز قضایی دستگیر شد.

رییس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: متهم ابتدا منکر بزه ارتکابی شد ولی با مواجه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود و اعلام کرد با ایجاد سایت  و دریافت سرمایه اولیه از سرمایه گذار و پرداخت سود زیاد در طی یک و دوماهه اول و جلب اعتماد شکات به پرداخت سرمایه بیشتر اقدام نموده و سپس بصورت ناگهانی سایت را از دسترس خارج می نمودم و کلیه وجوه را برداشت می کردم و شکات با بسته شدن سایت متوجه  به سرقت رفتن  سرمایه و خالی شدن کیف پول خود می شدند.

سرهنگ بهمنی خاطر نشان کرد: شهروندان از تبلیغاتی با عناوین دریافت  سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال ، استخراج بدون دستگاه، درآمد میلیونی از استخراج بیت کوین و اجاره دستگاه های استخراج، اجتناب نمایند.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان به شهروندان گفت : توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی  www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما