تیپاکس
شرکت تیپاکس با سابقه 60 ساله خود در صنعت کوریر سرویس، با برخورداری از گستردهترین شبکه خدماتی جمعآوری و توزیع بسته توانسته است از گذشته تاکنون، در مسیر نوآوری و توسعه قدم بردارد. این شرکت به عنوان بنیانگذار خدمات courier یا همان سرویس حمل درب به درب، یکی از معتبرترین و توانمندترین دستگاههای اجرایی در امور خدمات حملونقل در ایران است که تحت نظارت اپراتور اول پست خصوصی کشور فعالیت دارد.
شرکت تیپاکس ، با بیش از نیمقرن تجربه، بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران بوده که به پشتوانه اعتماد مردم، شکل گرفته است. تیپاکس در طی 60 سال سابقه کاری خود سعی داشته تا با بهرهگیری از جدیدترین فناوریهای مطرح شده در صنعت لجستیک ، به انجام هرچه بهتر وظایف خود پرداخته و بهعنوان سازمانی بهروز و همراه با نوآوری، شناخته شود.
امروز تیپاکس با بهرهمندی از بیش از 3700 نفر نیروی انسانی، 1000 حامل سبک و سنگین و بیش از 500 نمایندگی در سرتاسر کشور، همواره در تلاش است تا سطح پوشش خدمات خود را گستردهتر ساخته و دسترسی به خدمات ارسال کالا برای مشتری نهایی را تسهیل نماید. با این رویکرد، دو هدف مهم افزایش نقاط تماس با مشتری و ایجاد بستری برای کارآفرینی این نقاط، محقق میشود. تیپاکس در راستای بهرهگیری از جدیدترین فناوریهای تفکیک و سورتینگ بستهها، با همکاری شرکت بویمر آلمان، موفق به راه اندازی پیشرفتهترین هاب خاورمیانه شد.
این مجموعه با در اختیار داشتن ظرفیت تفکیک 70000 بسته در روز، امکان اندازهگیری دقیق وزن و حجم بسته، عکاسی تک بعدی و دو بعدی از بستهها و اسکن بارکد آنها را فراهم کرده و با بالاترین میزان امنیت و دقت، وظیفه جداسازی و دستهبندی بستههای تیپاکس را برعهده دارد. به سبب حضور و ارائه خدمات هرچه بهتر در فضای آنلاین، تیپاکس با راهاندازی اپلیکیشن مای تیپاکس، بهعنوان سیستمی بهروز و هوشمند، درگاهی برای دستیابی به تمامی سرویس ها را ایجاد کرده است و سعی دارد تا با فراهم ساختن امکان ثبت سفارش و رهگیری بسته بهصورت آنلاین، تجربهای امن و آسوده در ارسال بسته را رقم بزند.
در حال حاضر، تیپاکس، با در اختیار داشتن تمامی ظرفیتهای موجود، آماده ارائه خدمات بهعنوان حامی تجارتهای نوین در بخش لجستیک است. شناسایی و برطرف ساختن مشکلات لجستیک فروشهای آنلاین، توسعه شبکه نمایندگان و بهرهمندی از جدیدترین فناوریهای صنعت لجستیک، برخی از اهداف تیپاکس برای رشد و توسعه خود و ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریانش است که برای رسیدن به آنها تلاش میکند.
ارتقاء کیفیت خدمات و انجام دقیق تعهدات در راستای افزایش وفاداری و رضایتمندی مشتریان، آموزش و ارتقاء سطح دانش، مهارت، انگیزه و توسعه قابلیتهای منابع انسانی و گسترش بازار ارائه خدمات از موارد مورد توجه تیپاکس در خط مشی کیفیتش است که همواره آن را در انجام فعالیتهایش مورد توجه قرار میدهد.
گفتنی است شرکت تیپاکس از زیرمجموعه های دانش بنیان هلدینگ فاخر است.
ارسال نظر