گزارش وزیر جهاد کشاورزی به امام جمعه مشهد درباره مرغ

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حمایت از تولید ملی به هر قیمت ممکن مورد تاکید است، گفت: تا پایان امسال کشور در پرورش جوجه و صنعت مرغ، خودکفا خواهد شد.

گزارش وزیر جهاد کشاورزی به امام جمعه مشهد درباره مرغ

به گزارش اقتصاد100 به نقل از فارس، محمدعلی نیکبخت در دیدار با آیت الله سید احمد علم الهدی در مشهد اظهار کرد: امروز کمبود جوجه از طریق واردات از کشورهای اروپایی تأمین می‌شود که امری ناگوار است.

وی بیان کرد: تاکید بر این است که نباید نگاه به خارج باشد و وقتی در هر زمینه مشکلی پیش آمد، این‌طور نباشد که فوراً واردات به‌عنوان تنها گزینه اصلاح مشکل مطرح شود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع این است که این وزارتخانه با سفره مردم سر و کار دارد و چیزی که امروز در محور امور است، افزایش بهره‌وری در تولید مواد غذایی و محصولات کشاورزی است.

نیکبخت افزود: آنچه امروز در سازوکار تولید وجود دارد، ظرفیت مطلوب و قدرتمندی است و فقط باید بهره‌وری را در ابعاد مختلف افزایش داد تا وفور کالا در بازار حاصل شود.

وی بیان کرد: در شهریور امسال روزانه ۶۰ هزار تن گوجه‌فرنگی برداشت می‌شد و این درحالی بود که نیاز بازار از هفت هزار تن در روز فراتر نمی‌رفت. اینجا بود که صنعت به کمک آمد و از آستان قدس رضوی در خراسان گرفته تا کارخانجات بزرگ صنایع غذایی در اراک، البرز، آذربایجان شرقی و فارس، اضافه برداشت این محصول مهم را به تولیدات صنعتی غذایی تبدیل کردند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: راهبرد ما این بود که صنعت با تولیدکننده مرتبط شود و پس از آن، بازرگان نیز با صاحبان صنایع ارتباط پیدا کنند که این ارتباط مستقیم، دست رانت و سوداگر را از بازار کوتاه می‌کند، فرآوری و بهره‌وری را رونق می‌بخشد و چشم‌اندازهای صادراتی را در صورت اشباع بازار داخل تأمین خواهد کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما