شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(تاپ) با نام تجارت الکترونیک ایرانیان در تاریخ 1379/02/18 به‌صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره 164214 مورخ 1379/04/8 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران ثبت و فعالیت گسترده خود را در زمینه ایجاد و توسعه شبکه‌های پرداخت الکترونیکی در کشور آغاز نموده است.

 به موجب تصمیمات متخذه در مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 1382/09/19 نام شرکت از تجارت الکترونیک ایرانیان به تجارت الکترونیک پارسیان تغییر و مورخ 1382/10/10 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. همچنین به موجب تصمیمات متخذه در جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1389/04/26، نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و  مورخ 1389/06/09 در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است. ضمناً شرکت در تاریخ 1389/06/16 در سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته و در حال حاضر سهام آن از طریق سازمان بورس و اوراق بهادار قابل داد و ستد می‌باشد.

بخش عمده‌ای از سهام شرکت متعلق به شرکت گروه داده‌پردازی بانک پارسیان از شرکت‌های وابسته به بانک پارسیان می باشد.

اپلیکیشن تاپ

مرجع کامل خدمات بانکی و پرداخت

اپلیکیشن تاپ، یکی از پرکاربرد ترین اپلیکیشن های حوزه پرداخت می باشد. از طریق این اپلیکیشن، می توانید گستره زیادی از خدمات پرداخت را با اطمینان از حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی و مالی خود، انجام دهید. این اپلیکیشن زیر نظر بانک مرکزی ج. ا. ا. و شرکت شاپرک فعالیت می کند و دارای خدماتی چون: کارت به کارت، مانده گیری(موجودی)، خرید شارژ تلفن همراه و اینترنت، پرداخت قبض، استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی خودرو، خرید بیمه نامه، خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما، خرید بلیط اماکن گردشگری و ... می باشد.

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما