امید سهامداران به حسابدار خبره / بازار سهام از رئیس جدید سازمان بورس استقبال می‎‌کند؟

اقتصاد ۱۰۰- در پایان معاملات روز سه‌ شنبه، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با افت 0.37 درصدی، معادل هفت هزار و 751 واحد از ارتفاع این شاخص، در سطح دو میلیون و 88 هزار و 298 واحدی قرار گرفت.

امید سهامداران به حسابدار خبره / بازار سهام از رئیس جدید سازمان بورس استقبال می‎‌کند؟

ا ادامه رشد نمادهای کوچک و متوسط، که نشان‌دهنده تمایل سرمایه‌گذاران به نمادهای بنیادین و کم‌ریسک‌تر است، نمادهای شاخص‌ساز و پرعرضه نیز به بازار ورود پیدا کرده‌اند و این موضوع باعث شد تا شکاف میان دو نماگر اصلی بازار عمیق‌تر شود. در همین راستا، حجت‌الله صیدی به‌طور رسمی به‌عنوان رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شد و به این ترتیب، دوره جدید بازار سرمایه از امروز  آغاز خواهد شد.

پیش‌بینی بورس امروز  چهارشنبه 21 شهریور 1403

جریان معاملات تالار شیشه‌ای در روز سه‌شنبه با موج تقاضا آغاز شد، اما به تدریج و تا پایان بازار، عرضه‌ها شدت بیشتری گرفت. نکته‌ای که باید در معاملات این روزها مدنظر قرار گیرد، افزایش تدریجی عرضه‌ها از سمت حقوقی‌هاست، که این امر با توجه به سنت شهریورماه بازار سرمایه طبیعی به نظر می‌رسد.

اتفاق مهم دیگری که در معاملات روزهای اخیر قابل توجه است، کاهش توجه کلیت بازار به صندوق‌های اهرمی است. به‌طوری که روند کلی سهام به‌طور محسوسی با روند صندوق‌های اهرمی تفاوت یافته است.

بازار سرمایه با عملکرد مثبت نمادهای کوچک و متوسط به انتخاب حجت‌الله صیدی به‌عنوان رئیس جدید تالار شیشه‌ای واکنش نشان داده است. به نظر می‌رسد که جریان معاملات در نیمه اول بازار امروز تحت تاثیر واکنش سهامداران و سرمایه‌گذاران به این انتخاب خواهد بود. به همین دلیل، کارشناسان معتقدند روند نوسانی و صعودی بازار در فردا ادامه خواهد یافت.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما