۵۰۰ نماد بازار سرمایه در صف فروش!

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز در بازار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم بود و ارزش معاملات خرد هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان ثبت شد.

۵۰۰ نماد بازار سرمایه در صف فروش!

به گزارش اقتصاد100، محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز با کاهش ۴ هزار و ۷۲۲ واحدی همراه شد و مرز روانی عدد ۲ میلیون واحد را از دست داد و به ارتفاع یک میلیون و ۹۹۸ هزار واحد سقوط کرد. شاخص کل هم وزن در یک وضعیت منفی قرار داشت.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز در بازار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم بود و ارزش معاملات خرد هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان ثبت شده است و ۵۴۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد. همچنین امروز ۸۳ درصد بازار منفی بود. تعداد خریداران حقیقی ۳۵ هزار کد بود و تعداد فروشندگان حقیقی ۴۰ هزار کد ثبت شد.

غفوری در ادامه اظهار کرد: امروز ۵۰۰ نماد در صف فروش بودند. امروز صندوق‌های طلا شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بودند و بیشترین خروج نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت به خود اختصاص دادند. در حال حاضر بازار سرمایه در یک بحران قرار دارد که نیازمند یک حمایت عملی و مدت‌دار است.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما