چگونه از بانک شهر وام بگیریم؟ + جزئیات

بانک شهر به مشتریان و سپرده‌گذاران خود با احتساب میانگین حساب و سپرده‌گذاری نزد شعب بانک شهر به هفت شیوه وام پرداخت می‌کند.

چگونه از بانک شهر وام بگیریم؟ + جزئیات

به گزارش خبرنگار حوزه بانک خبرگزاری اقتصاد 100، بانک شهر از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد. عمده پرداخت تسهیلات در این بانک براساس میانگین حساب سپرده افراد است. در ادامه با انواع پرداخت تسهیلات آشنا می‌شویم.

طرح شهریار

بانک شهر در طرح شهریار برحسب میانگین حساب فرد وام پرداخت می‌کند. سقف وام برای اصناف غیرپزشکی یک میلیارد تومان و اصناف پزشکی 2 میلیارد تومان است.

سود پیش بینی شده برای این نوع تسهیلات 18 درصد است و فرد پس از افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه باید سه ماه در بانک سپرده‌گذاری انجام دهد. در وام‌های با اقساط ۳۶ ماه 16 درصد مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود. در وام‌های با اقساط ۴۸ ماه 16.8 درصدمبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود. بازپرداخت اقساط به عهده خود وام گیرنده و بصورت ۳۶ و ۴۸ ماه است.

وام با سپرده بلندمدت

متقاضی در این طرح می‌تواند با افتتاح حساب بلندمدت، علاوه بر دریافت سود سپرده‌ تا 90 درصد سپرده خود تسهیلات دریافت کند. 

در صورتیکه سود سپرده شما ۱۸ درصد باشد سود تسهیلات نیز ۱۸ درصد سود سپرده شما ۱۲ درصد باشد، سود تسهیلات ۱۵ درصد است.

مبلغ وام نیز یک میلیارد تومان تعیین شده و در این طرج درصورتیکه سود سپرده شما ۱۸ درصد باشد ۱۱.۶ درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود و چنانچه مبلغی از وام مسدود نشود سود سپرده ۱۲ درصد است. مدت زمان مسدودی سپرده 16 درصد ایست

وام نقدی بانک شهر (طرح اساتید)

متقاضیان دریافت وام باید گردش حساب داشته باشد و افراد می‌توانند تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات دریافت می کنند. حداقل مدت زمان خواب سپرده ۳ ماه است.

حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۴۸ ماه است که درصورت گرفتن مجوز از بانک می‌توان تعداد اقساط آن را به ۶۰ قسط رساند.

یکی از مقررات دریافت وام این است که وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا چک برگشتی داشته ‌باشد و چنانچه ضامن سند ملک است نباید در رهن بانک دیگری باشد.

وام با سپرده بانک شهر (کارای شهر)

یکی دیگر از وام‌هایی که بانک شهر در قبال سپرده‌گذاری افراد می‌پردازد کارای شهر است و در این طرح مدت زمان مسدودی سپرده تا زمان تسویه کامل وام اعلام شده است.

سقف پرداختی وام 100 میلیون تومان است و درصورتی که سود سپرده ۱۰درصد باشد سود وام ۱۳ درصد و درصورتیکه سود سپرده ۱۵ درصد باشد سود وام ۱۸ درصد تعیین شده است.

در این وام چنانچه ضامن مسدودی سپرده باشد هزینه فرصت مسدودی وجود دارد.

تسهیلات با دستگاه کارتخوان

در این طرح حساب‌های متصل به دستگاه‌های کارتخوان بانک شهر بعد از گذشت حداقل ۶ ماه از کارکرد حساب می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات با توجه به امتیاز و میانگین حساب خود اقدام کنند.

سقف تسهیلات 2 میلیارد تومان تعیین شده و این تسهیلات ۳۶ ماهه است و برای ضمانت نیز نیاز به جواز کسب و ضامن هم صنف است. مدت زمان خواب سپرده 6 ماه است.

وام خرید کالا

بانک شهر به مشتریان خود وام خرید لوازم‌خانگی تا سقف 80 میلیون با سود 18 درصد پرداخت می‌کند. برای دریافت این وام باید نزد بانک شهر حساب سپرده بلندمدت افتتاح شود.

در این روش به سپرده فرد در حساب سپرده بلندمدت 20 درصد سود تعلق می‌گیرد. ازجمله شرایط این وام در بانک شهر مسدودی سپرده فرد به مدت 80 ماه است. حداکثر زمان بازپرداخت هم 48 ماه است و نوع ضمانت همان مسدودی سپرده محسوب می‌شود.

وام بدون ضامن (تسهیلات شهر پلاس)

بانک شهر برای مشتریان خود اقدام به پرداخت تسهیلات بدون ضامن و از طریق اعتبارسنجی کرده است. این تسهیلات فقط مختص مشتریانی است که از قبل در این بانک دارای حساب و دارای امتیاز و میانگین حساب مناسب جهت بهره‌مندی از این تسهیلات هستند.

سقف این وام ۵۰ میلیون تومان و بازپرداخت ۳۶ ماهه است. همچنین اعتبارسنجی شما بعنوان ضمانت تسهیلات برای شما در نظر گرفته می‌شود.

نکته مهم در این تسهیلات این است که تمامی مراحل ثبت و درخواست از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس انجام می‌گیرد و اطلاعات و شرایط بیشتر این تسهیلات در این اپلیکیشن آمده است.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما