هفته متلاطم قیمت سکه و طلا/ ثبت رکورد برای آب شده‌ها

قیمت سکه و طلا در روزهای پایانی هفته نوسان قابل توجهی داشت و سکه رکورد ۱۷.۵ میلیون تومان را زد و طلای آب شده و طلای آب شده ۲۸۵ هزار تومان رشد قیمت را ثبت کرد.

هفته متلاطم قیمت سکه و طلا/ ثبت رکورد برای آب شده‌ها

به گزارش خبرنگار  پول و سرمایه اقتصاد 100 - روز گذشته بهای انس جهانی طلا و نرخ ارز به یکباره افزایش یافت و این دو عامل باعث شد در حالیکه قیمت سکه و طلا از روز سه شنبه سیر نزولی داشت دوباره روز پنجشنبه با افزایش همراه باشد و سکه دوباره در کانال ۱۷ میلیون تومان و دلار هم بیش از ۳۶ هزار تومان افزایش یافت . 

طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت نوسان داشت و انس جهانی طلا به ۱۷۸۰ دلار. رسید و نسبت به ابتدای هفته ۲۴ دلار افزایش قیمت داشت و طلا و سکه هم افزایش داشت. سکه در هفته گذشته رکورد ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را زد . 

سکه طرح قدیم ۷۵۰ هزار تومان ، سکه طرح جدید ۸۰۰ هزار تومان ، نیم سکه ۱۳۰ هزار تومان ، ربع سکه نیز ۵۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۳۰ هزار تومان افزایش قیمت هفتگی داشت. 

 طلای آب شده بیشترین رکورد قیمتی را داشت و به ۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان رسید و به طور متوسط هر مثقال طلای آب شده ۲۸۵ هزار تومان رشد داشت. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶۶ هزار تومان رشد قیمت داشت. 

 حباب سکه با ۱۵۰ هزار تومان افزایش قیمت هفتگی به یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید . 

 روز گذشته هر دلار آمریکا ۳۶ هزار و ۳۰۰ تومان داد و ستد می‌شد که یک هزار و ۴۰ تومان در طول هفته افزایش قیمت دلار. را شاهد بودیم. 

به گفته فعالان بازار داد و سندها تا اواسط هفته روال عادی داشت اما با افزایش قیمت روند هیجانی داشت و این هیجان باعث شد حباب سکه افزایش یابد. 

انتهای پیام/



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما