خرید و فروش امن خودرو با همراه‌ مکانیک

اگر خریدار یا فروشنده هستید اما در حوزه خرید و فروش خودرو تخصص ندارید و می‌خواهید به تنهایی اقدام کنید، باید خودتان را برای مواجهه با ریسک‌های متعددی مثل کلاهبرداری، خرید خودروی دارای مشکل اساسی یا پنهان و... آماده کنید. این مشکلات ناشی از میل به صرفه‌جویی در هزینه‌ها، طمع برای کسب بیشترین سود ممکن در خریدوفروش خودرو و عدم آشنایی با پلتفرم‌های معتبر خرید و فروش خودرو مثل همراه مکانیک است.

خرید و فروش امن خودرو با همراه‌ مکانیک

در اینجا قرار است به شما بگوییم که عواقب همراه نداشتن یک دستیار معتمد در خرید و فروش خودرو چیست و چرا باید همراه مکانیک را به عنوان این دستیار قابل اعتماد و متخصص انتخاب کنید.

چرا خریدوفروش خودرو بدون همراه‌مکانیک ترسناک است؟

اگر با چالش‌های خرید و فروش خودرو در بازار آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کنیم پیش‌از آگهی گردن خودرو در پلتفرم‌های درج آگهی یا مراجعه به نمایشگاه‌های سطح شهر و بازارهای هفتگی، حتما این بخش را بخوانید:

کمیاب بودن کارشناس خودرو قابل اعتماد

حتی اگر در زمینه خرید و فروش خودرو تخصص نداشته باشید، می توانید به سادگی به این حقیقت پی ببرید؛ چون گاهی اوقات فاصله وضعیت ظاهری خودرو هم با آنچه فروشنده ادعا می‌کند فاصله زیادی دارد. البته بسیاری از مشکلات خودرو را با چشم نمی‌توان تشخیص داد و حتی شاید با تست رانندگی و بالا دادن کاپوت هم متوجه آن نشوید.

ساده‌ترین راه حل برای این چالش، بردن کارشناس برای بازدید یا مراجعه به مراکز تشخیص رنگ و... است. بر اساس گزارش سرویس کارشناسی خودرو همراه مکانیک، پیدا کردن خودروی سرحال به حداقل 3 بازدید نیاز دارد و به همین دلیل استفاده از خدمات کارشناسی خودرو برای پیدا کردن چنین ماشینی، به هزینه و زمان زیادی نیاز دارد. مضاف بر این‌که اگر سرویس کارشناسی خودرو مورد نظر قابل اعتماد و حرفه‌ای نباشد، هزینه‌های تعمیر خودرویی که مشکلات اساسی دارد هم روی دستتان می‌ماند.

آمار بالای کلاهبرداری و دلالی

برای آشنایی با این چالش هم کافی است یک جستجوی اینترنتی ساده انجام بدهید. ساده‌ترین کلاهبرداری در خرید و فروش آنلاین خودرو، گرفتن بیعانه برای نگه داشتن خودرویی است که وجود خارجی ندارد. به غیر از این، تعداد زیادی از آگهی‌ها در این پلتفرم‌ها توسط فروشندگان واقعی درج نشده‌اند و پشت آنها دلالی است که می‌خواهد وضعیت خودرو را بهتر از واقعیت نشان بدهد و با تعیین قیمت بالاتر، سود کند. طبیعتا این دلال‌ها در مواجه با فروشندگان واقعی هم برعکس این ترفند را اجرا می‌کنند تا خودرو را با قیمت کمتر از بازار بخرند.

علاوه‌بر این، اگر بخواهید خودرویی را به صورت قسطی بخرید، احتمال زیادی وجود دارد که با شرکت‌های لیزینگ جعلی مواجه شوید. شرکت‌هایی که ممکن است دفتر و قرارداد و ظاهر موجه داشته باشند؛ اما معمولا بعد از گرفتن پیش‌پرداخت یک شبه غیب می‌شوند.

سوءاستفاده از کمبود اطلاعات حقوقی و فنی شما

یکی دیگر از چالش‌های اساسی معامله خودرو در بازار آزاد، مربوط به درگیری‌های حقوقی است. سایت‌های پاسخ به پرسش‌های حقوقی، پر از سوالات افرادی است که خودروی بدون سند، وکالتی، اتاق تعویض و... خریده‌اند یا به‌دلیل عدم مراجعه خریدار برای تعویض پلاک، درگیر دعاوی حقوقی شده‌اند.

گاهی اوقات خود فروشنده هم از مشکلات حقوقی خودروی خود اطلاع ندارد و ناخواسته شما را درگیر مسائل حقوقی مربوط به آن می‌کند. درنتیجه حتما باید یک کارشناس آگاه به مسائل حقوقی در کنار خریدار و فروشنده باشد تا جلوی پیشامدهای غیرمنتظره را بگیرد.

همراه مکانیک چگونه نگرانی‌های شما را رفع می کند؟

همراه مکانیک نمی‌گذارد درگیر هیچ‌کدام از چالش‌های بالا شوید و با تمهیدات زیر، خیال شما را از همه جهات راحت می‌کند:

انجام دوبار کارشناسی خودرو؛ یکبار قبل از آگهی و یکبار هنگام تحویل

برای خرید خودرو از همراه مکانیک دیگر نیازی نیست دنبال مراکز معتبر کارشناسی خودرو بگردید؛ چون قرار است از بزرگترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده و بنیان‌گذار کارشناسی خودرو در کشور خودرو بخرید. تمامی خودروهای نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک یک بار قبل از آگهی‌شدن و یک بار هنگام عقد قرارداد در حضور خریدار کارشناسی می‌شوند تا خیال شما از انطباق وضعیت خودرو با مشخصات آگهی راحت شود.

کارشناسی خودرو به فروشنده نیز کمک می‌کند تا از ارزش واقعی و قیمت به روز خودروی خود اطلاع پیدا کند.

ضمانت کارشناسی تا سقف 800 میلیون

برای اطمینان بیشتر شما، کارشناسی تمامی خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک تا سقف 800 میلیون تومان و تا 7 روز تضمین می‌شود. این تضمین نشان‌دهنده اطمینان همراه مکانیک از حرفه‌ای بودن کارشناسی خود است که البته با وجود کارشناسان حرفه‌ای و تجهیزات به‌روز و مدرن، دور از انتظار نیست.

پرداخت امن مبلغ خودرو

همراه مکانیک شما را مستقیما با فروشنده و خریدار واقعی طرف می‌کند و تمامی آگهی‌های موجود در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک توسط کارشناسان این پلتفرم درج می‌شوند؛ به همین دلیل خبری از دلالی، کلاهبرداری و... نیست.

تمامی مراحل نقل و انتقال خودرو و به‌خصوص پرداخت مبلغ خودرو نیز در بستری امن و با نظارت همراه مکانیک انجام می‌شود. درنتیجه دیگر لازم نیست نگران واریز وجه به شماره کارت شخصی فروشنده باشید.

ارائه خدمات حقوقی کامل

کارشناسان همراه مکانیک پیش از کارشناسی خودرو ابتدا احراز هویت فروشنده را انجام می‌دهند تا از بروز مشکلات حقوقی احتمالی جلوگیری شود. به‌جز این، تشخیص اصالت خودرو و بررسی کامل بودن مدارک آن هنگام عقد قرارداد نیز از وظایف کارشناسان همراه مکانیک است و آن‌ها از لحظه مشاوره برای انتخاب خودرو تا تعویض پلاک همراه شما هستند.

عقد قولنامه معتبر و رسمی نیز یکی دیگر از خدمات حقوقی همراه مکانیک است که مو لای درز آن نمی‌رود و جلوی اختلافات و مشکلات احتمالی را می‌گیرد.

فروش اقساطی خودرو با تحویل 24 ساعته و سند شش‌دانگ

همراه مکانیک فروش اقساطی خودرو هم دارد و برای اطمینان شما، خودرو را پس از 24 ساعت و با ثبت سند شش‌دانگ به نام خودتان، به شما تحویل می‌دهد. همچنین اعتبار بالای همراه مکانیک در بازار خودرو و همکاری با شرکت‌های لیزینگ برتر کشور، از دیگر فاکتورهایی است که می تواند اعتماد شما را برای خرید اقساطی خودرو از این پلتفرم بالا ببرد.

علاوه‌بر این، خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک نیازی به ضامن ندارد و می‌توانید اقساط آن را در بازه‌های 6 تا 60 ماهه بپردازید.

برای مشاهده خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما