واکنش علی لاریجانی به بمباران ضاحیه لبنان

دبیر پیشین شورای‌عالی امنیت ملی گفت: وقتی فرماندهان مقاومت را ترور می‌کنند گمان نکنند جایگزینی وجود ندارد؛ جایگزین هست و این راه ادامه پیدا خواهد کرد.

واکنش علی لاریجانی به بمباران ضاحیه لبنان

به گزارش اقتصاد100، علی لاریجانی در گفت وگو با شبکه خبر با اشاره به ابعاد حمله صهیونیست ها به ضاحیه لبنان و احتمال شهادت فرماندهانی از «جبهه مقاومت» در این حمله، اظهار کرد: این حادثه اگر ۲۰ سال پیش رخ می داد واقعاً مسئله مهمی بود، شاید دردناک بود اما الان اینطور نیست.

وی یادآور شد: به خاطر داریم رژیم اسرائیل بسیاری از دانشمندان هسته ای ایران را ترور کرد آیا مسئله هسته ای ایران متوقف شد یا سرعت بیشتری گرفت؟ همین مسئله در مورد ترور فرماندهان مقاومت هم هست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: وقتی فرماندهان مقاومت را ترور می کنند گمان نکنند جایگزینی وجود ندارد؛ جایگزین هست، این راه ادامه پیدا خواهد کرد و با این ترورها حساسیت مردم بیشتر می شود، حقانیت راه خود را بیشتر می فهمند و بر راه شان پافشاری بیشتری می کنند.

لاریجانی ادامه داد: چون از نزدیک آشنایی دارم می گویم مقاومت، کادرها و نیروهای قوی دارد و با ترور فرماندهان ، افراد دیگری دارند که به خوبی می توانند جایگزین کنند، این حرکت، پایدار شده و با ترور چند فرمانده مشکل اسرائیل حل نمی شود بلکه مردم مقاوم لبنان مصمم تر می شوند.

وی تأکید کرد: وقتی از مقاومت حرف می زنیم یعنی تعدادی از مسلمانان منطقه که از رفتار خشونت آمیز اسرائیل و آمریکا به ستوه آمدند و از این جهت با ایران هم مشرب و همفکر هستند و اینکه ایران از آنان حمایت می کند به دلیل این است که مثل ما، مسلمانان آگاهی هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیا امروز ایرانیان حاضرند زیر فشار آمریکا و اسرائیل روند؟ چرا نمی روند؟ چون غیرت و حریت آنان اجازه نمی دهد و همین وضع را مردم لبنان و در بخشی از عراق هم هست.

وی افزود: نکته بعدی این است که مسئله اسرائیل همانطور که امام راحل گفتند غده سرطانی برای منطقه است، با امنیت ملی ایران مرتبط است. اگر ما امروز از مقاومت دفاع می کنیم چون به امنیت ملی ایران مربوط است.

لاریجانی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی درنده است و باید مقابلش ایستادگی کرد. ایران و حریت جریان های مختلفی که در ایران هستند و حکومت ایران، هیچوقت در دفاع از مقاومت هیچ شبهه ای به خود راه نداده است. چون با امنیت ملی ایران مربوط است. به همین دلیل ایران در همه حال از مقاومت دفاع می کند؛ هم به جهت اسلامی، هم انسانی و هم امنیت ملی.

دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: در جنگ ۳۳ روزه هم همین وضع بمباران ها و شدت آن بود، خداوند اما تفضل کرد و مردم لبنان پیروز شدند و این فشارهایی که اکنون می آورند نتیجه اش به نفع آنان نیست. درست که ضربه می زنند و گفتند که می خواهند زمینه را برای ورود زمینی به لبنان باز کنیم که اگر این کار را انجام دهند خیلی برایشان حادثه به وجود می آید، هنوز داستان های مفصلی در پیش است و امیدوارم خداوند آن را به نحو خوبی رقم بزند که با پیروزی مردم لبنان مواجه شود.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما