مدیر عامل توانیر علت قطعی برق را اعلام کرد

مدیر عامل توانیر در پاسخ به این پرسش که چند درصد شبکه برق دچار فرسودگی است و برای رفع آن و افزایش راندمان چه اقداماتی در پیش گرفته شده است، گفت: ۳۰ درصد شبکه برق دچار فرسودگی است که نیازمند ۱۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.

مدیر عامل توانیر علت قطعی برق را اعلام کرد

به گزارش اقتصاد100، مصطفی رجبی مشهدی، مدیر عامل توانیر در پاسخ به سوالی در رابطه با علت قطعی برق اعلام کرد: یکی از موارد، بحث حوادث ناشی از تجهیزات است که همیشه رخ می‌دهد و در تابستان به سبب پربار بودن تجهیزات، درصورتی که آنها از مدار خارج شوند، تجهیزات ذخیره ما کفایت لازم برای تامین برق را ندارند.

او افزود: بنابراین قطعی برق، هم ناشی از کمبود تولید برق و هم ناشی از حوادثی است که رخ می‌دهد که حوادث را همکاران ما سعی می‌کنند در حداقل زمان برطرف کنند.

مدیرعامل توانیر گفت: ۲۳۰ هزار دستگاه ماینر را از سال ۹۹ کشف کرده‌ایم و تحویل مقامات قضایی داده‌ایم که خوشبختانه امحای آنها در دستور کار قرار دارد؛ امسال هم حدود ۴ هزار دستگاه ماینر تاکنون کشف شده است.

مدیرعامل توانیر گفت: برنامه‌ای برای افزایش تعرفه برق در سال جاری نداریم و تعرفه‌ها مانند سال گذشته است.

او در پاسخ به این پرسش که چند درصد شبکه برق دچار فرسودگی است و برای رفع آن و افزایش راندمان چه اقداماتی در پیش گرفته شده است، گفت: ۳۰ درصد شبکه برق دچار فرسودگی است که نیازمند ۱۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.

او در خصوص آخرین وضعیت سنکرون با شبکه برق ترکیه، اظهار کرد: شبکه دو کشور از طریق پست بک‌توبک سنکرون شده و مبادلات در حال پیگیری است و طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای سال آینده محقق می‌شود. باتوجه به اینکه مبادلات با ترکیه از طریق بازار برق و بخش خصوصی است، مذاکرات طولانی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما