میزان آورده اولیه متقاضیان در نهضت ملی مسکن/ نحوه پرداخت چگونه است؟

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفته بود: طبق قانون جهش تولید مسکن باید متقاضیان نهضت ملی مسکن در هر دوره متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی ۴۰ میلیون تومان آورده پرداخت کنند.

میزان آورده اولیه متقاضیان در نهضت ملی مسکن/ نحوه پرداخت چگونه است؟

به گزارش اقتصاد100، دولت سیزدهم وعده ساخت بیش از ۴میلیون واحد مسکونی را داد که از این تعداد تاکنون حدود ۶۵۰ هزار واحد در قالب نهضت ملی به بهره برداری رسید و حدود ۲میلیون و ۶۰۰ هزار واحد هم در بخش های مختلف از جمله نوسازی واحدهای مسکونی،  مسکن مهر، مسکن ملی و مسکن روستایی در دست ساخت است و حدود یک میلیون واحد مسکونی هم در مرحله انتخاب زمین است.

بسیاری از متقاضیان که در سامانه جامع طرح های  حمایتی مسکن ثبت نام کرده و مورد تایید قرار گرفته و اراضی آنها هم در شهرهای مختلف تامین شده است در این میان نگران میزان آورده های خود هستند که در این زمینه طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی متقاضیان نهضت ملی مسکن تا تحویل واحدها بطور میانگین هر سه ماه یکبار و مطابق پیشرفت فیزیکی پروژه باید مبلغ ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان واریز کنند.

همچنین ملاک میزان آورده متقاضیان قیمت تمام شده ساخت هر متر مربع واحد مسکونی با در نظر گرفتن ضرایب تعدیل است که مبلغ تسهیلات بانکی از مجموع آورده کسر خواهد شد تسهیلات بانکی فعلاً ۵۵۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و باز پرداخت ۱۵ تا ۲۰ سال است. همچنین وام ۸۰۰ میلیون تومانی هنوز تائیدیه شورای پول و اعتبار را نگرفته است.

گفتنی است حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران  گفته بود: طبق قانون جهش تولید مسکن باید متقاضیان نهضت ملی مسکن در هر دوره متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی ۴۰ میلیون تومان آورده پرداخت کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که متقاضیان آورده های خود را پرداخت نکنند در چندین مرحله به آنها پیامک اخطار برای واریز ارسال می‌شود ‌.

جنتی تاکید کرد: در صورتی که پس از چندین مرحله پیامک متقاضیان به آن توجهی نکنند متقاضی به انتهای لیست خواهد رفت‌.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران اظهار کرد: تکمیل آورده های نهضت ملی مسکن خود زمینه ساز پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها می‌شود و اگر متقاضیان به این موضوع توجه نکند پروژه‌های مسکونی متوقف خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما