اعلام شرایط فروش نان در سامانه جدید

اقتصاد 100- امیر کرملو افزود: نانوایان تهرانی باید هر کیسه آرد را به 22 نفر نان تافتون، 32 نفر نان بربر و 40 نفر نان لواش را با کارت بانکی متفاوت بفروشند تا امتیاز لازم را کسب کنند

اعلام شرایط فروش نان در سامانه جدید

اعضای اتحادیه سنتی نانوایان تهران روز گذشته در اعتراض به کاهش سهمیه آرد برخی از نانوایان به هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران رفتند و مقرر شد کمیته 10 نفره این اتحادیه جلسات مشترکی را برگزار کند. با کارفرمایان مربوطه در زمینه نان.

کرملو اضافه کرد: اخیرا آرد نانوایان بر اساس رکوردی که سامانه نانینو برای نانوایان صادر می کند تخصیص می یابد و نانوایان باید بتوانند با کارت های بانکی مختلف به تعداد معینی نان بفروشند.

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی استان تهران ادامه داد: طبق اخطاریه ای که به نانوایان ارسال شده است، از هر کدام 220 تا 230 قرص نان تافتون، 100 تا 110 قرص نان بربر و 400 قرص نان لواش بپزند. آرد کیسه ای 40 کیلویی.

ماجرای هیاهوی اخیر در حوزه نان و اعتراض برخی نانوایان چه بود؟

وی بیان کرد: نانوایان تهرانی باید برای کسب امتیاز لازم در کارنامه «نانی نو»، هر کیسه آرد را به 22 نفر نان تافتون، 32 نفر نان بربر و حداقل 40 نفر نان لواش را با کارت های مختلف بانکی بفروشند.

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران ادامه داد: نانوایی که در روزهای اخیر با نصب بنر محدودیت فروش نان به مردم، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جریمه شد. البته گفته می شود او تخلفات دیگری هم کرده است.

وی بیان کرد: نانوایان قصد ندارند برای فروش نان به مردم محدودیت ایجاد کنند، اما باید با سامانه جدید نان وضعیت آنها مشخص شود.

کرملو گفت: هیچ نانوایی مغازه خود را تعطیل نکرده است و هرگونه تعطیلی نانوایی جزو خطوط قرمز ما محسوب می شود و اگر نانوایی این کار را انجام دهد قطعا با آن برخورد می شود.

منبع:ریمینو

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما