شرایط خرید خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید

اقتصاد 100- مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرد که شرایط خرید خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید در نظر گرفته شده است.

شرایط خرید خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید

برای تمام مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام اولیه انجام داده اند، پیامک انتخاب خودرو رفته است. اما در این بین بخشی از مشتریان خرید خودرو را تکمیل کرده اند و برخی دیگر منتظر خودروهای دیگری هستند. با این وجود ظرفیت خالی برای تعدادی از خودروهای وارداتی وجود دارد و برنامه داریم تا پایان آذر ۱۴۰۲، شرایط خرید خودروهای وارداتی مازاد را برای متقاضیان جدید فراهم کنیم.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در مورد شرایط جدید خرید خودروهای وارداتی گفت: «در دوره جدید ثبت نامی که برای متقاضیان انجام می شود، دیگر نیازی به بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نیست و مشتریان می توانند بدون پرداخت وجه اولیه نسبت به خرید خودروهای خارجی اقدام کنند».

وی در مورد خودروهای وارداتی جدید گفت: « بدیهی است که اولویت خرید این خودروها همچنان برای متقاضیان اولیه سامانه است. و هر خودروی جدیدی که به سامانه اضافه شود، ابتدا امکان خرید آن ها برای مشتریان اولیه سامانه فراهم است و در صورت عرضه بیشتر از تقاضا، فروش آن دسته از خودروها به مشتریان جدید آغاز می شود.

تقدسی در پایان گفت: «باید به این نکته توجه داشت که اولویت مشتریان اولیه سامانه همچنان برقرار است و صرفاً خودروهای مازاد و یا کم تقاضاتر در سامانه به مشتریان جدید تخصیص داده می شد».

منبع:آخرین خودرو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما